AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Tvillingmamma to be 🙋♀️ 30+5 nå og er så heldig at jeg venter en av hver! De føles fortsatt litt fremmede for meg inni der og jeg synes det er kjempevanskelig dette med navn. Planen er å snevre ned til en liten liste med favoritter til begge to og heller se an hvem det er som kommer 😊 Vi tenker helt vanlige navn - ikke høytsvevende og unormale navn. De bør være enkle å både skrive og uttale. Fint om det kan funke på engelsk, men på ingen måte noe krav som henger høyt på lista. Dobbeltnavn eller mellomnavn er ikke så aktuelt. Her kommer noen av de vi liker så langt: Gutt: Johan Jo Oskar Jente: Annelise Astrid Vilje/Vilja Kanskje ikke så mye å gå utifra, men vi er jo litt grønne her... Selv har jeg en veldig forkjærlighet for Johan siden det var mellomnavnet til min morfar. Alle innspill tas imot med stor takk Anonymkode: d4be4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Johan og Annelise er flotte navn som passer både på barn og voksne 😊 Anonymkode: 85933...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Johan og Astrid er fint! Jeg ville valgt navn med like mange stavelser. Så hvis dere går for Jo, ville jeg valgt feks Liv. (Jeg tenker på Annelise som dobbeltnavn, selv om det skrives i ett ord. Kanskje fordi jeg kjenner to Anne Lise.) Anonymkode: 18cbc...d7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 "Vilja og Jo" blir litt sånn ja - jo - tja.. Navnene vil veldig ofte bli sagt sammen, enda oftere enn andre søsken. Anonymkode: 18cbc...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg likte best Oscar og Vilje. Synes de andre blir veldig gubbe/kjerringnavn. Amalie, Jorunn, Elise, Olivia, Selma, Hanna, Oline, Amanda, Tiril, Marie, Maria, Mari Olav, Jens, Georg, Peder, Daniel, Bo, Audun, Torje, Nikolai, Severin Anonymkode: b99fa...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Johan og Astrid er fint! Jeg ville valgt navn med like mange stavelser. Så hvis dere går for Jo, ville jeg valgt feks Liv. (Jeg tenker på Annelise som dobbeltnavn, selv om det skrives i ett ord. Kanskje fordi jeg kjenner to Anne Lise.) Anonymkode: 18cbc...d7a Så koselig 😊 Jeg synes også denne kombinasjonen er veldig fin! Johan fra mellomnavnet til morfar og Astrid var mormors navn Anonymkode: d4be4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå