_popcorn_ Skrevet 1. mai 2021 #61 Skrevet 1. mai 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporing og krenkende innlegg, og svar til dette. _popcorn_, mod
Diamantdryss Skrevet 1. mai 2021 #62 Skrevet 1. mai 2021 (endret) 6 hours ago, Airman said: henrette noen med 6 skudd på åpen gate som hevn for en tapt Ja det er I følge deg verre det en og sprenge en bilbombe ved stortinget og drepe barn og unge ved utøya og mosque angrepet I bærum.🙄😶 Endret 1. mai 2021 av Diamantdryss 3
Gjest Sitronmelisse Skrevet 10. april 2022 #63 Skrevet 10. april 2022 Gjest Airman skrev (På 1.5.2021 den 13.25): Det var vel mer et forsøk på et angrep på demokratiet der gjerningspersonen kun klarte å drepe sin stesøster som satt i sengen sin på barneværelset sitt. Å henrette noen med 6 skudd på åpen gate som hevn for en tapt rettskonflikt er noe helt annet. Da står vi over for noen som har angrepet fundamentet i demokratiet vårt, rettstaten. Det er ikke noe 'angrep på rettsstaten'. Alle disse gjerningsmennene er syke i hodet sitt, gærninger alle sammen.
_popcorn_ Skrevet 10. april 2022 #64 Skrevet 10. april 2022 Ryddet for ryktespredning. _popcorn_, mod
_popcorn_ Skrevet 13. april 2022 #65 Skrevet 13. april 2022 Ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, og svar til det. _popcorn_, mod
bonsaijenta Skrevet 8. mars 2023 #67 Skrevet 8. mars 2023 Hva tenker dere om forklaringen hans? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/familiemedlem-av-tiltalte-haper-han-dreper-henne/15564779/
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2023 #68 Skrevet 8. mars 2023 bonsaijenta skrev (3 minutter siden): Hva tenker dere om forklaringen hans? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/familiemedlem-av-tiltalte-haper-han-dreper-henne/15564779/ Veldig troverdig forklaring. Jeg tror t.o.m at det var et uhell. Han snublet, og så gikk våpenet bare av. Uflaks.. 4
bonsaijenta Skrevet 8. mars 2023 #69 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker 42 skrev (1 time siden): Veldig troverdig forklaring. Jeg tror t.o.m at det var et uhell. Han snublet, og så gikk våpenet bare av. Uflaks.. Da var det ikke bare meg. Provoserende at han bare kan sitte der og lyve foran de to døtrene som har mistet sin mor. Håper han får lovens strengeste straff. 3
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2023 #70 Skrevet 8. mars 2023 bonsaijenta skrev (7 minutter siden): Da var det ikke bare meg. Provoserende at han bare kan sitte der og lyve foran de to døtrene som har mistet sin mor. Håper han får lovens strengeste straff. Tror ikke døtrene bryr seg det minste om personen som drepte moren deres sitter å juger så det renner opp i denne situasjon. De har mistet moren sin (og faren om jeg ikke husker feil) , og de får henne aldri tilbake fordi et søplemenneske drepte henne. Han har tatt livet av noen, og for meg personlig så er det faktisk helt UVIKTIG om det var planlagt eller "spontant", og det burde ikke ha noen som helst utfall i straffeutmålinger.. Resultatet er det samme. En person er død. "Lovens strengeste" er heller ikke godt nok i slike tilfeller, men jeg er enig at det er det man må håpe på.... 1
Klossmajor Skrevet 9. mars 2023 #71 Skrevet 9. mars 2023 Her kan det vel også være minst ett familiemedlem av drapsmannen som har forbrutt seg mot avvergingsplikten. Unnlater man å avverge kan man straffes med bot eller fengsel inntil ett år. 1
Silkedyne Skrevet 10. mars 2023 #72 Skrevet 10. mars 2023 I denne saken har det jo vært flere involverte som bør dømmes som medskyldige i drap. Å vite om en kriminell handling som gjøres eller skal begås, støtte den og ikke forhindre den omtales som psykisk medvirkning i straffeloven. Hårreisende å se hvordan to andre menn har vært klar over hva som var planlagt og snakke om det på denne måten. «Da merker alle det med hagle», skrev den nærstående. «Hvis man bruker kniv og munnbind så gjør man det på natta». «Han skal nok bruke alt», svarte den andre. «Ja ja prøve alt på en dame. Sikkert drepe hun slowly», skrev den nærstående. Tidlig på kvelden delte den nærstående et skjermbilde som viste mannens GPS-posisjon. «Håper hah ee der for å drepe hebbe», svarte mottageren. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/O8lrr1/ti-dager-foer-frogner-drapet-sikkert-drepe-hun-slowly 2
Klossmajor Skrevet 10. mars 2023 #73 Skrevet 10. mars 2023 Mulig de går under IQ-grensen for å være strafferettslig ansvarlig? Kommunikasjonen deres tyder på at de er farlig nære den grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå