AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Har fått intervju som sykepleier i kommunen men gjennom prosjekt fra et sykehus. Det vil være en spesialisert avdeling. Lønn er etter avtale, og jeg ønsker å ha et tall litt klart før intervjuet i tilfelle det skal bli tema. Hva kan jeg sette som lønnskrav her? Til info: Har 10års ansiennitet som sykepleier, har lang erfaring fra overvåkningsenhet, har to fag og ett årsverk innen ledelse i helsesektoren. Jobbet som sykepleier i 8 år og leder i helsesektoren i 2 år. Har i dag en lønn på 580.000kr. Noen som har en formening om dette? Anonymkode: d6f20...36c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Tja. Har du videreutdanning som er relevant for prosjektet? Ville nok lagt lønna på 700k og sett hva kommunen setter som mot"bud" Du bør ikke få under 650k på en prosjektstilling med ansieniteten din Anonymkode: e4725...d81
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tja. Har du videreutdanning som er relevant for prosjektet? Ville nok lagt lønna på 700k og sett hva kommunen setter som mot"bud" Du bør ikke få under 650k på en prosjektstilling med ansieniteten din Anonymkode: e4725...d81 Det blir en helt nyopprettet avdeling, og jeg har vært med å starte opp et helt senter tidligere, så erfaring har jeg i alle fall for det. Og enheten som startes går en del på overvåkning, noe jeg har erfaring med. Årsverket jeg har innen ledelse tar for seg mye av det det vil bli bruk for framover. Anonymkode: d6f20...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå