Gå til innhold

Tiltrukket av mann som ikke er kjæresten min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg av en eller annen grunn føler meg veldig tiltrukket av. Han er singel, men ikke jeg. Det har ikke vært noe flørting eller noe sånt, han vet ikke engang at jeg liker han.

Kjæresten og jeg driver med BDSM og har flere ganger snakket om at vi, i alle fall jeg, ønsker å prøve trekant med en ekstra mann. Tenker å foreslå dette for kjæresten, at jeg kan spørre denne mannen. Men aner jo ikke om han er tiltrukket av meg, eller om han er interessert i kinky sex/trekant.

Har også tenkt tanken å prøve å møte denne mannen privat, om han er interessert, uten å si at jeg har kjæreste, og ha en flørt, ha sex med han på egen hånd. Men da ville jeg nok følt dårlig samvittighet.

Tips? Jeg er en som sjelden, veldig sjelden, møter noen jeg føler meg tiltrukket av, og kjæresten og jeg har et så bra forhold at dette overrasket meg veldig. Jeg elsker jo kjæresten min av hele mitt hjerte, så hvorfor skjer dette?

Anonymkode: ccfdc...1f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du introdusere litt "mann nr.2" tematikk i den leken du allerede har med kjæresten? 

Kan du f.eks kjøpe en dildo m. sugekopp som du kan feste på enten gulvet eller veggen og suge kjæresten din samtidig som du rir den? Og passe på å kjøre på litt ekstra som en oppmuntring hver gang han fyrer opp under dette med dirty talk eller noe.

Hva du fantaserer om er din egen sak. Og enten så blir det noen ekstra hete orgasmer eller så blir mannen din mer nysgjerrig på tanken om det hadde vært kult med en ordentlig mann der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MuffinStud skrev (8 minutter siden):

Kan du introdusere litt "mann nr.2" tematikk i den leken du allerede har med kjæresten? 

Kan du f.eks kjøpe en dildo m. sugekopp som du kan feste på enten gulvet eller veggen og suge kjæresten din samtidig som du rir den? Og passe på å kjøre på litt ekstra som en oppmuntring hver gang han fyrer opp under dette med dirty talk eller noe.

Hva du fantaserer om er din egen sak. Og enten så blir det noen ekstra hete orgasmer eller så blir mannen din mer nysgjerrig på tanken om det hadde vært kult med en ordentlig mann der.

Vi har allerede snakket mye om en ekstra mann, og fyrer hverandre opp med dirty talk om det når vi har sex. Senest i går. Vi er veldig åpne sånn, men vet ikke hvordan det blir tatt imot at jeg foreslår en konkret mann.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, MuffinStud said:

Dette kalles manipulasjon, spør han rett ut heller. Har han luftet dette før bør det være null stress.

Anonymkode: cd39c...316

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er lurt tenkt av deg.

Nei, du vet ikke hvordan han reagerer når det plutselig skal komme et ansikt, stemme, lukt, lyd og nærvær av en tredjeperson. Det er et par andre tråder her hvor mannen hadde cuckold fantasier. Husker spesielt en hvor mannen presset damen inn i dette. Hun gjorde dette for hans skyld og han taklet det ikke. Det ble noen vonde måneder hvor hun ble ganske så såret. Men så etter et år begynte han å mase igjen. Da var det helt uaktuelt.

Og her er det nok absolutt verdt det å gå langsomt. Hvis han tenner på det, så kommer dere dit fort nok. Hvis han tilogmed tror at det er han som har vært pådriveren på dette, så hjelper det.

Men du likte ikke ideen med dildo m sugekopp? Eller var det for tamt og du mener at dere er forbi det stadiet?

AnonymBruker
Skrevet

Trekant er vel komplisert nok om dere ikke skal gjøre det for første gang med en person du er  betatt av og som du kommer til å møte ellers. Dette skriker problemer.

Anonymkode: 6f112...722

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kalles manipulasjon

Tja. Manipulasjon eller å tilnærme seg et potensielt følsomt tema hvor man tar høyde for at man ikke vet hvordan noen av de kommer til å reagere og tanken får modnes hos de begge. Det er en måte å få tema på bane uten at man faktisk sårer hverandre. Å si at man har en aktuell tredjeperson kan ikke bli usagt.

Og kanskje TS finner selv ut at det beste er å holde seg til dildoen med sugekopp.

Når jeg vil finne ut hvordan best overraske kona på hennes bursdag så har jeg ingen kvaler med å "manipulere". Det er gjort med gode intensjoner. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trekant er vel komplisert nok om dere ikke skal gjøre det for første gang med en person du er  betatt av og som du kommer til å møte ellers. Dette skriker problemer.

Jepp. To personer er ett forhold. Tre personer er tre forhold. Dersom man gjør noe og så avslutter det, så betyr det ikke at man er der man var. Det er mye som skal klaffe for at alle tre vil det samme både på kort og lang sikt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er den siste mannen i verden du bør involvere i en trekant. At det ikke sier seg selv, forundrer meg.

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Dette kalles manipulasjon, spør han rett ut heller. Har han luftet dette før bør det være null stress.

Anonymkode: cd39c...316

Er enig i dette, men ikke når det gjelder denne mannen. Han kommer til å bli forholdets bane, om han involveres med de to. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker jo kjæresten min av hele mitt hjerte, så hvorfor skjer dette?

Det skjer fordi han tillater det. Det er helt vanlig at kvinner faller for andre menn, når kjæresten ikke bryr seg. 

Anonymkode: 735ba...484

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er den siste mannen i verden du bør involvere i en trekant. At det ikke sier seg selv, forundrer meg.

Er enig i dette, men ikke når det gjelder denne mannen. Han kommer til å bli forholdets bane, om han involveres med de to. 

Det skjer fordi han tillater det. Det er helt vanlig at kvinner faller for andre menn, når kjæresten ikke bryr seg. 

Han tillater det, og bryr seg ikke? Helt feil. Han har ikke gjort noe galt, han er en fantstisk kjæreste. Vi elsker hverandre og sexlivet vårt er heftig og deilig. Jeg bare kjente at denne andre mannen ble jeg tiltrukket av, og håper å kunne inkludere han i vår trekantfantasi om mulig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han tillater det, og bryr seg ikke? Helt feil. Han har ikke gjort noe galt, han er en fantstisk kjæreste. Vi elsker hverandre og sexlivet vårt er heftig og deilig. Jeg bare kjente at denne andre mannen ble jeg tiltrukket av, og håper å kunne inkludere han i vår trekantfantasi om mulig.

Du spurte, så hvordan kan du påstå at det er feil? 

Og nei, det er ikke helt feil nei.

Var en gang en tråd her om akkurat dette temaet, hvor flere kvinner reagerte med å falle for den mannen de fikk tillatelse til å knulle, nettopp pga slike ting som at de følte mannen ikke var glad nok i de. Dette er også årsaken som oppgis fra mange, i hver eneste tråd om cuckolding.

Men for all del, ditt liv, dine valg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...