AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Hei Jeg vil overraske damen med den womanizer duo jeg har kjøpt. Til damer: er den like bra som alle sier? Har dere tip om hvordan den skal mest nytelse til damen? Jeg tenkte gå ned på henne først for å forberede hemne og gi den womanizer til henne for å leke med Takker Anonymkode: 93847...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Kjøpte den. Den er helt ny så vi har ikke mye erfaring med den. Jeg synes det virker som om det er litt utfordrende å finne en perfekt stilling som både stimulerer klit og skjede. At når hun prøver å legge den tilrettet på klit, så fjerner den seg fra sweet spot i skjeden og motsatt. Så hun byttet litt frem og tilbake med vanlig womanizer. Men den kommer definitivt til å bli brukt fremover. Womanizer synes jeg det er best om hun styrer helt selv. Hva jeg gjør mens hun bruker den pleier å variere med hvor mye spenning hun har i kroppen og hvordan hun beveger. Hvis hun beveger seg litt "slutty", så kan hun lyst på litt faste grep om brystet og hun kan også ønske å få penis i munnen. Hvis hun ligger rolig og prøver å finne følelsen, så er det mer stryking og kosing. Har hun vanlig womanizer fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 MuffinStud skrev (15 minutter siden): Kjøpte den. Den er helt ny så vi har ikke mye erfaring med den. Jeg synes det virker som om det er litt utfordrende å finne en perfekt stilling som både stimulerer klit og skjede. At når hun prøver å legge den tilrettet på klit, så fjerner den seg fra sweet spot i skjeden og motsatt. Så hun byttet litt frem og tilbake med vanlig womanizer. Men den kommer definitivt til å bli brukt fremover. Womanizer synes jeg det er best om hun styrer helt selv. Hva jeg gjør mens hun bruker den pleier å variere med hvor mye spenning hun har i kroppen og hvordan hun beveger. Hvis hun beveger seg litt "slutty", så kan hun lyst på litt faste grep om brystet og hun kan også ønske å få penis i munnen. Hvis hun ligger rolig og prøver å finne følelsen, så er det mer stryking og kosing. Har hun vanlig womanizer fra før? Hei Takk for svaret. Ikke noe womanizer fra før men andre leketøy ja. Hun elsker dem. Nye opplevelser sier hun Hun bruker også å suge meg mens hun leker. Går det an å bruke kun den klitoris stimulering på den womanizer? Anonymkode: 93847...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Går det an å bruke kun den klitoris stimulering på den womanizer? Nei, ikke på duo. Kjøp heller toppmodellen av kun klitoris stimuleringen. Der har de virkelig truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå