Ephemera Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Litt på siden av saken: sånne blomster går an å ta av. De er festet med en nål og er visst veldig moderne nå. Jeg liker dem ikke og tar dem av... Har vært sånne blomster på en del av det jeg har kjøpt nå i høst... Men hvor du får tak i en sånn jakke... det vet jeg ikke...
Gjest Hel Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Det vet jeg. Har bare kjøpt en sånn nål separat så det var ikke så viktig og finne en jakke med. Ingen som vet?
Grace Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Er ganske sikker på at PM ( personlig Mote) butikkene hadde en sånn. Mener å ha sett en lignende på Vivikes, men den var litt lenger oh ikke så figursydd;-)
Grace Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Nordseth Match har også en sånn jakke, men med lang arm ikke trekvart;)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Jeg sitter her med forrige KK foran meg, og i reklamekatalogen fra Vic inni, er det en liknende jakke. Den er ikke helt lik, og den er i bruntoner. Den heter Maria Jacket og koster 1499,-
Gjest Ruter Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Jeg har nesten helt lik jakke i str M. Kjøpte den i fjor, bukt kanskje 5-6 ganger bare. Betalte 499; for den. Hvis du har noe kult jeg kunne fått i bytte er det greit for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå