Gå til innhold

Hvis du kunne velge: Hvilket kjønn ville du valgt på barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutt eller jente? 

Anonymkode: 01738...ec0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. Det har jeg også.

Anonymkode: 291b3...45f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ønsket mange gutter, ei jente. Har mange gutter.

Anonymkode: 63e6b...458

AnonymBruker
Skrevet

En av hver

Anonymkode: 197bf...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kunne velge ville jeg valgt å ikke velge. Liker tanken på at de to barna jeg fikk var akkurat de som var ment for meg. 

Anonymkode: 901f4...37c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har to like, kunne kanskje tenkt meg en av hver. Men jeg elsker de akkurat som de er ❤️❤️

Anonymkode: 1b9a6...c68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en gutt og to jenter. Tenker at det var ment at det var det jeg skulle få! 

Anonymkode: afea3...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ønsket meg jenter. Har 3 jenter og én gutt. Så helst kunne jeg tenkt meg 3-4 gutter. Men nå begynner jeg å "ta til vettet" og har innsett at barns forskjeller har like mye med hvem de er som mennesker a gjøre, som hvilket kjønn de er født med, og da har det plutselig ikke noe å si for meg lenger. 

Anonymkode: a118e...85b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man tar selvfølgelig imot det man får og blir like glad i dem uansett, men om jeg måtte velge så ville jeg valgt 2 jenter. Rett og slett fordi jeg opplever søstre som generelt tettere enn brødre i voksen alder, og mer opptatt av familien. Ville også heller hatt 2 like uavhengig av kjønn enn 1 av hver.

Anonymkode: 4d323...0f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt jenter.

Anonymkode: 14313...46b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg veldig en liten gutt til ❤️ Har begge kjønn fra før , men kunne jeg valgt hadde jeg valgt gutt ❤️

Anonymkode: 71149...664

• Liker 1
Skrevet

Ønsker meg en jente, siden jeg bare har gutter fra før. 💕

Skrevet

ELSKER mine to viltre barn, men det er tider da jeg kunne ønsket at jeg hadde to rolige jenter som satt på gulvet og tegnet i timesvis.

Det er har fått er to kverrulerende villbasser med munndiare, et enormt reportoir av gode å dårlige ideer, en herlig fantasi, slapstickhumor av en annen verden, grytidlig oppe, vil ikke sove, går ikke av veien for litt håndgemeng med jevnaldrede, går etter spilleren, ikke ballen, .... , men de elsker mammaen sin over alt i verden. Verden hadde vært kjedelig uten dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (2 minutter siden):

ELSKER mine to viltre barn, men det er tider da jeg kunne ønsket at jeg hadde to rolige jenter som satt på gulvet og tegnet i timesvis.

Det er har fått er to kverrulerende villbasser med munndiare, et enormt reportoir av gode å dårlige ideer, en herlig fantasi, slapstickhumor av en annen verden, grytidlig oppe, vil ikke sove, går ikke av veien for litt håndgemeng med jevnaldrede, går etter spilleren, ikke ballen, .... , men de elsker mammaen sin over alt i verden. Verden hadde vært kjedelig uten dem.

Min jente sitter ikke rolig på gulvet å tegner i timesvis 😅 jeg tror det må være en myte 😅

Anonymkode: dc442...0a8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (4 minutter siden):

Min gutt sitter rolig i timesvis med tegning, maling, puslespill og lego. Så tror ikke det er kjønn som spiller inn her 😅

Anonymkode: 964a7...105

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Min jente sitter ikke rolig på gulvet å tegner i timesvis 😅 jeg tror det må være en myte 😅

Anonymkode: dc442...0a8

Ikke mine heller. Det gjør derimot guttungen 

Anonymkode: a118e...85b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jente uten tvil. Helst ville jeg hatt 2  jenter, evt en av hver. Ved to gutter ville jeg prøvd på en tredje men da risikerer man selvfølgelig å sitte der med 3 gutter. Jenter er generelt enklere å ha med og gjøre. De tar også bedre vare på familien og stiller opp på en helt annen måte. Det er hvertfall alle erfaringer jeg har. Selvfølgelig er det unntak. 

Anonymkode: 6323d...4a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en rolig og snill sønn og er så fornøyd at jeg ikke ønsker meg flere. Faren hadde et barn fra før så han er ikke enebarn. 

Anonymkode: 015fc...b66

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ønsket meg gutt, ... nei forresten jente, ... nei gutt likvel, men jeg må jo også ha en jente... 

Jeg har både gutt og jente og er superfornøyd og for meg er faktisk det ene ikke bedre enn det andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jente uten tvil. Helst ville jeg hatt 2  jenter, evt en av hver. Ved to gutter ville jeg prøvd på en tredje men da risikerer man selvfølgelig å sitte der med 3 gutter. Jenter er generelt enklere å ha med og gjøre. De tar også bedre vare på familien og stiller opp på en helt annen måte. Det er hvertfall alle erfaringer jeg har. Selvfølgelig er det unntak. 

Anonymkode: 6323d...4a4

Her er unntaket. Jeg har bare søstre, vi har et godt forhold til våre foreldre, men vi bor alle i hver vår landsdel langt unna våre foreldre. Besøker dem kun i ferier. Vi ringes maks en gang i måneden. 
Mannen min har bare brødre og de ringer foreldrene hver uke og besøker de ofte. Hjelper til med hva de måtte ønske. De forguder moren sin. 

Anonymkode: 015fc...b66

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...