AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Kan noen gi meg tips? Jeg ringer de i dag, men trenger å vite hvilke jeg skal velge evt. unngå Anonymkode: 73dc0...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg har ikke vært på noen selv, men skal snart til Medicus. Har lest mye bra om de. Jeg tok først kontakt med fertilitetssenteret men føler de er litt utilgjengelige for folk som ikke kan være standby på jobb mtp å svare telefoner og lignende. De har satte telefontider og det tok lang tid før de ringte meg opp igjen når jeg sendte de mail. Når jeg ringte de tilbake var ikke legen ledig og det tok en uke til før de ringte meg opp igjen. Hos medicus føler jeg at de er mye mer tilgjengelig på telefon og fikk bestilt time allerede dagen etter jeg sendte de mail. Anonymkode: 5911a...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Vi har erfaring bare med utredning, ikke med selve IVF-processen. Er fornøyd med Medicus, var der i sommer 2020. Kontaktet Hausken først, men fikk inntrykk at utredningen hos dem er ikke så grundig... De sendte rekvisisjon for blodprøver, og der sto det bare AMH, stoffskifte og infeksjoner. Kanskje greit hvis vi skulle begynne rett med IVF, men vi ønsket jo å finne årsaken til infertilitet først. Hos Medicus tok de masse hormonprøver, og skylling av eggledere var også inkludert i utredningen. Hos Hausken undersøker de egglederfunskjon også, men bare "ved behov". Jeg ville sjekke alt mulig Jeg kunne ønske at Medicus hadde bedre kommunikasjon. De var overbelastet (vi tok kontakt rett etter endringer i bioteknologiloven ble vedtatt, og de hadde masse henvendelser), og helsesekretærne var ikke så hjelpelige, for å si det sånn. Men selve legetimen gikk meget bra, vi var veldig fornøyde. Anonymkode: 58a7a...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 Vi har valgt Fertilitetssenteret. Har allerede gjennomgått IVF via Riksen, så jeg visste delvis hva jeg gikk til. Har et svært godt inntrykk av Fertilitetssenteret, veldig flinke og profesjonelle. De er opptatt av å vise omsorg. Jeg fikk en veldig god samtale med lege og sykepleier. Tatt mange hormonprøver og har inntrykk av at de gjør en svært grundig jobb. Noe av det som er viktig for meg er at jeg får en minst mulig stressende prøvetid. Riksen var et mareritt som kun fokuserte på vekt, og som jeg sa til Fertilitetssenteret: helt greit å ha en vektgrense, men ta det opp én gang, ikke mase om dette i tide og utide. Jeg orker ikke mennesker som skaper mer stress i en allerede stressende situasjon. Det var for øvrig en helt ny verden å komme dit: ingen mas om vekt, de forsto faktisk ikke hvorfor dette hadde vært et problem for Riksen i det hele tatt. Det var en ting, en annen ting var at de avdekket f.eks min mangel på d-vitamin som er viktig for graviditet, så jeg har nå fått behandling for det. Uansett, profesjonelle og flinke. Svarer med en gang via Pasientsky, legger opp opplegg slik jeg ønsker og trenger å ha det, ikke behov for at partner er med, redelige og flinke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 Kan anbefale Livio på det varmeste! Hvis du googler Livio erfaring finner du posten min for et pr mnd siden her på kvinneguiden hvor jeg skriver om erfaringen min☺️ Anonymkode: 8e2d9...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå