AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #21 Skrevet 30. april 2021 Bloodflowers skrev (24 minutter siden): Jeg bruker La Roche-Posay Anthelios invisible fluid spf 50. Veldig fornøyd med den. Den har en lett konsistens, jeg synes den trekker godt inn i huden, og huden min er myk hele dagen. Ikke noe problem å legge nye lag gjennom dagen. Jeg har en tørr hudtype. Er redd den skal tørke ut huden etter en del timer, ser den inneholder en del alkohol denat. Anonymkode: 08ae3...26c
Bloodflowers Skrevet 30. april 2021 #22 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er redd den skal tørke ut huden etter en del timer, ser den inneholder en del alkohol denat. Anonymkode: 08ae3...26c Jeg har ikke merket noe til det, men vi er jo alle forskjellige 😊 det er faktisk ikke den verste alkoholen. Og det er viktig å se på ingredienser i sammenheng med hverandre, ikke en enkelt ingrediens alene. Men hvis du er redd for det, så holder du deg unna 😊 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #23 Skrevet 30. april 2021 Jeg har god erfaring med Cliniderm sin "lett og mattende solkrem" Anonymkode: fd066...1c6 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #24 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har god erfaring med Cliniderm sin "lett og mattende solkrem" Anonymkode: fd066...1c6 Og jeg blir skikkelig tørr av den, alle rynkene kommer frem😅 Anonymkode: 08ae3...26c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #25 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har god erfaring med Cliniderm sin "lett og mattende solkrem" Anonymkode: fd066...1c6 Jeg har veldig god erfaring med den solkremen jeg og, har brukt den hver dag i over et år nå, den gjør ikke huden blank og skinnende, men matter og sitter godt. Kom over AMBRE Solaire anti ´-dark spots& anti pollition super UV spf 50 på Rimi med en tilfeldighet, liker å prøve nye solkremer og den var faktisk overraskende bra, skikkelig lett og sitter godt på, ikke skinner den heller, så har kjøpt en til Kan anbefales. Anonymkode: 5552c...2c0
Ariannah Skrevet 1. mai 2021 #26 Skrevet 1. mai 2021 Den her er min favoritt, lukter godt, trekker godt inn og føles bra på huden syns jeg: SPF 50 for ansiktet mot glinsende hud, 40 ml - Yves Rocher (yves-rocher.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå