AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg har prøvd noen forskjellige solkremer til ansikt, men syns de enten blir for glinsende, føles plastikkaktig på eller gir et fargeskjær. Som den jeg bruker nå fra EmerginC, får jeg fort et gråaktig skjær i ansiktet om jeg ikke bruker veldig lite. Føler liksom at den tar bort noe av gløden fra min egen hud. Bruker foundation fra Bare minerals over, men vurderer nå å kjøpe en mørkere tone for å prøve å kompensere. Noen som har erfaring med god solfaktor til ansiktet? Jeg er 39 år, har typisk kombinert hud som både kan være litt fet og blank og tørr. Har fått noen pigmentflekker etter graviditeter, så er helt avhengig av beskytttelse for å ikke få flere. Anonymkode: b61dc...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har prøvd noen forskjellige solkremer til ansikt, men syns de enten blir for glinsende, føles plastikkaktig på eller gir et fargeskjær. Som den jeg bruker nå fra EmerginC, får jeg fort et gråaktig skjær i ansiktet om jeg ikke bruker veldig lite. Føler liksom at den tar bort noe av gløden fra min egen hud. Bruker foundation fra Bare minerals over, men vurderer nå å kjøpe en mørkere tone for å prøve å kompensere. Noen som har erfaring med god solfaktor til ansiktet? Jeg er 39 år, har typisk kombinert hud som både kan være litt fet og blank og tørr. Har fått noen pigmentflekker etter graviditeter, så er helt avhengig av beskytttelse for å ikke få flere. Anonymkode: b61dc...791 ZO Daily sheer, uten tvil. Anonymkode: fe098...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ZO Daily sheer, uten tvil. Anonymkode: fe098...d3f Den koster vel rundt 800 kr. Vet noen om en rimeligere som kan fungere? Anonymkode: 08ae3...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg har byttet ut BareMinerals-foundation med Origins Ginzing. Litt farge i den, og på min hud gir den en fantastisk fin glød i alle fall. Anonymkode: 523ca...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg liker veldig godt piz buin allergy for ansiktet. Den tørker fort inn og merkes ikke på under sminke eller uten sminke. Anonymkode: 34f89...55c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg bruker en dagkrem med solfaktor. Cerave fuktighetsgivende ansiktskrem spf 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 Ulven skrev (2 minutter siden): Jeg bruker en dagkrem med solfaktor. Cerave fuktighetsgivende ansiktskrem spf 25 Anbefaler ikke. Kjøpte den for et par uker siden og den er på ingen måte bedre enn andre «grisete» kremer. Jeg smører panna, men etter et par timer får jeg krem i øynene selv om jeg ikke tar meg i ansiktet Anonymkode: 7e8ff...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 30. april 2021 #8 Del Skrevet 30. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Anbefaler ikke. Kjøpte den for et par uker siden og den er på ingen måte bedre enn andre «grisete» kremer. Jeg smører panna, men etter et par timer får jeg krem i øynene selv om jeg ikke tar meg i ansiktet Anonymkode: 7e8ff...f16 Ja der ser vi hvor forskjellige vi er. 🙂 Jeg forblir tørr og fin hele dagen med denne kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Del Skrevet 30. april 2021 Skin Ceuticals er min favoritt, den er helt fantastisk! Men dyr.. Anonymkode: cd48a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 30. april 2021 #10 Del Skrevet 30. april 2021 Decleor sin solkrem for ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinsukker Skrevet 30. april 2021 #11 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg bruker cliniderm sin faktor 50 til ansikt. Matt og lett, funker også fint under sminke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #12 Del Skrevet 30. april 2021 Avene ! Finnes for din hudtype og, er lett, trekker godt inn, med og uten farge, ca 250-300 kr. Apotek, dog mye bedre utvalg på nett ofte Anonymkode: 7d807...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #13 Del Skrevet 30. april 2021 Pingvinsukker skrev (11 minutter siden): Jeg bruker cliniderm sin faktor 50 til ansikt. Matt og lett, funker også fint under sminke. Har du prøvd denne? Lurer på om det er stor forskjell fra den som kun er til ansikt... Anonymkode: 08ae3...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #14 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du prøvd denne? Lurer på om det er stor forskjell fra den som kun er til ansikt... Anonymkode: 08ae3...26c https://www.vitusapotek.no/30%-pa-solpleie/cliniderm-sun-caring-protection-lotion-spf50/p/858445?source=googleps&gclid=Cj0KCQjw1a6EBhC0ARIsAOiTkrETaRsj4ZtCPqqTrtyPFpOUzbtlZdo6kKSPRaJg-A-6i7DYnLkoyE4aAh5WEALw_wcB Anonymkode: 08ae3...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #15 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg liker veldig godt piz buin allergy for ansiktet. Den tørker fort inn og merkes ikke på under sminke eller uten sminke. Anonymkode: 34f89...55c Har du prøvd den samme, men til kropp? Lurer på om den er like fin på huden. Anonymkode: 08ae3...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #16 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Den koster vel rundt 800 kr. Vet noen om en rimeligere som kan fungere? Anonymkode: 08ae3...26c Sikkert billigere å kjøpe ZO Daily sheer til 800 kr som er veeeldig drøy, enn å kjøpe x antall som du tydeligvis ikke er fornøyd med 🙈 Anonymkode: fe098...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #17 Del Skrevet 30. april 2021 Dermalogica oil free matte eller solar defense booster er mine favoritter! Har selv kombohud og ganske mye oljeproduksjon i panna. Er også sensitiv og sliter til tider med akne, som ikke blir forverret med disse. Anonymkode: a04e6...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinsukker Skrevet 30. april 2021 #18 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.vitusapotek.no/30%-pa-solpleie/cliniderm-sun-caring-protection-lotion-spf50/p/858445?source=googleps&gclid=Cj0KCQjw1a6EBhC0ARIsAOiTkrETaRsj4ZtCPqqTrtyPFpOUzbtlZdo6kKSPRaJg-A-6i7DYnLkoyE4aAh5WEALw_wcB Anonymkode: 08ae3...26c Ja jeg liker ikke denne til ansikt, syns den er for fet og glinsende. Så syns jeg også at den svir om den kommer inn i øynene. Mulig den til ansikt også svir men den er såpass drøy og matt at den antakelig ikke renner ned/inn i øynene i like stor grad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 30. april 2021 #19 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg bruker La Roche-Posay Anthelios invisible fluid spf 50. Veldig fornøyd med den. Den har en lett konsistens, jeg synes den trekker godt inn i huden, og huden min er myk hele dagen. Ikke noe problem å legge nye lag gjennom dagen. Jeg har en tørr hudtype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #20 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sikkert billigere å kjøpe ZO Daily sheer til 800 kr som er veeeldig drøy, enn å kjøpe x antall som du tydeligvis ikke er fornøyd med 🙈 Anonymkode: fe098...d3f Drøy? Det er anbefalt samme mengde til ansiktet uavhengig av solkremmerke. Tror det var en halv t- skje. Anonymkode: 08ae3...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå