Gå til innhold

Kan jeg bruke noe annet enn madrass i vogna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg kom over et supert kupp på en brukt vogn, liggedelen har noe spesielle mål for madrassen og vil helst ikke bruke den som følger vogna i fare for krybbedød.. Kan jeg feks bruke saueskinn/teppe eller noe annet mykt for at babyen skal ligge godt med vognpose i tillegg? 😄 

Anonymkode: b0a35...86b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei!

Jeg kom over et supert kupp på en brukt vogn, liggedelen har noe spesielle mål for madrassen og vil helst ikke bruke den som følger vogna i fare for krybbedød.. Kan jeg feks bruke saueskinn/teppe eller noe annet mykt for at babyen skal ligge godt med vognpose i tillegg? 😄 

Mange brukte vogner har hatt blåmann i seg som de har klora bort. Vær forsiktig det er tross alt babyen din. Spedbarn som trenger liggedel bør man være ekstra påpasselig med hva slags vogn man kjøper og hvor brukt den er. Her er det viktig å tenke på sikkerhet og helse fremfor sparing av penger.

Anonymkode: ccdfe...9d7

Skrevet (endret)

Kjøp en barne madrass, legg den gamle over, tegn rundt, klipp/skjær ut, vipss ny madrass 😉👌

Endret av B87C
Skrevet

Går helt fint å ligge på et mykt, sammenbrettet teppe også. Eller bare putt babynest i vogna, om du har det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha saueskinn i vognen, det skal jeg ha :) 

Anonymkode: fda1d...cde

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar og hjelp ☀️ Den er kun brukt til ett barn, og er relativt ny i modellen. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Under madrassen er det ofte bare en sponplate, og altfor mykt underlag gir fare for krybbedød, så jeg ville skaffet en form for fast madrass og evnt bare klippet til. 

Ellers får man stort sett tak i alt av ekstradeler til vogner fra produsenten eller på nettbutikker

Anonymkode: 91cef...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ha saueskinn i vognen, det skal jeg ha :) 

Anonymkode: fda1d...cde

Tar du ut madrassen og kun bruker saueskinn som underlag? 😄 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...