AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Dere som fikk forsinket eggløsning/mensen etter covid-vaksine, var neste syklus normal igjen? Jeg er nå på andre syklus etter vaksinen, og det ser ut som at den er like lang som første☹️ Hvordan går det med dere andre? P. S. Jeg ønsker ikke å skremme noen fra å ta vaksinen. Jeg har eggløsning, så tror ikke dette har påvirket fruktbarheten. Jeg vet jo heller ikke om vaksine er grunnen, kan være tilfeldig. Anonymkode: 6f284...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg fikk forsinket menstruasjon etter AZ. Tror ikke jeg fikk EL den måneden heller. Fikk bortfallsblødning på CD47-48. Så den var totalt 18-19 dager forsinket. Nå denne syklusen var den normal igjen, hadde EL på ca. CD17, og jeg ble gravid for første gang faktisk! Er 4+4 nå i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Hei. Syklus ble ver 2 dager lengre enn vanlig. Har veldig stabil syklus Påfølgende syklus var helt normal igjen ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå