AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hver gang jeg spiser gryterett fra Toro (sånn posegryterett) får jeg masse luft i magen og det kjennes i hvert fall ut som jeg får ånde fra h.... Er det bare jeg som reagerer på det? Hva er det i disse posene? Anonymkode: 76325...bf2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Det går ikke an å spise sånt. Anonymkode: 24fb4...bec 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Sikkert typen hvete de bruker. Kanskje kombinasjonen med enkelte stoffer som skal holde på holdbarheten til resten av ingridiensene Anonymkode: fff55...66b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Var tenkt å skrive at nå får du sikkert 300 svar om at Toro er et hel.. og at det ikke går an å spise sånt, men ser jeg er litt for seint ute ja.. I's kg🙄 Men vil sikkert tro det er som ab rett ovenfor skriver, pga hvete eller noe sånt. Jeg får det ikke, hverken den ene eller andre veien Anonymkode: 61852...3ec 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå