AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Siden i går har jeg hatt en opplevelse av rusk på øyet. Prøvd å skylle med vann og pipetter med tårevæske, men det forsvinner ikke. Kanskje det er et rift? Hvor lenge pleier det å ta før det ordner seg? Er plagsomt med den rusk-følelsen hele tiden. Anonymkode: b9d2f...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg får den følelsen når jeg har begynnende sti på øyet. Anonymkode: 2107a...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Dette er inni øyekroken. Jeg trodde kanskje det kunne være en hårsekk, men alt ser ok ut. Anonymkode: b9d2f...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 Har det hvite i øyet blir rødere? Økt tåreproduksjon? Er det vondt å ta på øyelokket? Anonymkode: 42438...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har det hvite i øyet blir rødere? Økt tåreproduksjon? Er det vondt å ta på øyelokket? Anonymkode: 42438...996 Nei, ikke rødt og ikke særlig mer tåreproduksjon. Det føles bare som om det er noe på øye hele tiden. Jeg har skylt flere ganger med vann, men det sitter der fortsatt. Utrolig irriterende følelse. Anonymkode: b9d2f...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 Allergi? Anonymkode: bad36...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 Det kan være skade/sår på hornhinnen, men det må du til legen for å bekrefte. Anonymkode: f933a...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 30. april 2021 #8 Del Skrevet 30. april 2021 Kan være øyekatarr. Alle gangene jeg har hatt det har det startet som en følelse av rusk på øyet. Over natta har øyet verket en del, og da er det bare å krysse fingrene for at det gir seg i løpet av et par dager. Hvis ikke er det lege og øyedråper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #9 Del Skrevet 25. november 2024 Fant du ut av det? Jeg har hatt rusk på øyet i tre døgn og skyller og skyller med vann men får det ikke bort. Anonymkode: d1434...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #10 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant du ut av det? Jeg har hatt rusk på øyet i tre døgn og skyller og skyller med vann men får det ikke bort. Anonymkode: d1434...37d Gå til optiker og sjekk det ut. De kan se om det er noe på øyet. For min del startet regnbuehinne betennelse slik.. Anonymkode: fc92d...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #11 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg fikk en barnenegl i øyet for ca et år siden. Fikk både kloramfenikol og voltaren øyedråper av lege. Nå et år senere plages jeg enda. Våknet i morges at en smertefull skjærende følelse i øyet og klarte ikke åpne øyet. Tok øyedråper og ventet i tre timer før smertene ga seg, men fikk en enorm hodepine og press i øyet som jeg har enda. Ingenting har hjulpet meg. Det siste året har jeg våknet av disse smertene og føler jeg har skadet øyet permanent. Anonymkode: 181c6...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå