AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hei! Lurer på om din baby våknet like ofte etter h*n ble avvent nattamming/kos, og hvordan dere da fikk han/henne til å sovne igjen? Hvordan var utgangspunktet og hvor gammel var h*n ved avvenningen? Anonymkode: 5906a...061
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Nei hun våknet ferre ganger etterpå, men nå begynte jeg med avvenning siden hun våknet til slutt hver halvtime å ville ha mat/kos 😂 jeg begynte med å gi mye kos istedenfor mat annenhver gang hun våknet. Så ble det vel opp ned metoden etterpå. Anonymkode: 3e7ac...d91
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Min våknet mye oftere mange mnd etterpå😩 sluttet med melk på natt når han var 10 mnd. Sluttet å våkne på natt ved 1,5 år... vi gikk da inn til han, la han ned, gav han tutten og strøyk over håret 4-5 ganger på natta til det plutselig sluttet av seg selv. Anonymkode: 3b4df...adf
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Vår er 2,5 og våkner fremdeles om natta 🙈 hvis hun ikke sovner av seg selc, sitter vi bare hos henne til hun sovne igjen, kan fort ta et par timer. Vi avvendet nattamming ved 6-7 mnd, men hun er mer opptatt av å leke og tøyse enn å sove. Anonymkode: fad67...6c8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Nei, våknet halv fem isteden Anonymkode: 41e48...ac6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Avvente når hun var 18 måneder. Før det sov hun i egen seng første halvdel av natten, så fikk hun komme inn til oss når hun våknet, og da var det fri bar som gjaldt resten av natten. Avvente først og fremst fordi hun begynte å våkne tidligere og tidligere på natta, og det ble slitsomt, samt at vektkurven hadde begynt å flate ut litt og helsesykepleier mente at appetitten på dagen ofte blir bedre om hun ikke fikk kompensere med å amme halve natta. Nå er det bedre på noen måter og verre på andre. Hun sover fremdeles ikke natta gjennom, men hun sover en større del av natta i egen seng før hun våkner. Hun får fortsatt komme og sove i senga vår når hun først våkner ordentlig, men det er vanskeligere for henne (og meg) å sovne igjen uten puppen som sovemiddel. Så hun sover dårligere resten av natta, og våkner også tidligere om morgenene. Anonymkode: ceefd...849
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Vi avvente dag og natt pupp samme tid. Vi avvente på dagen, så da ble det lettere på natten. En veldig lite barnevennlig metode ifølge ammehjelpen, men hun var fylt to år, og det var faktisk uten gråt på dagen. Da natten kom ble det selvsagt gråt de første nettene, men jeg var der jo for kos og klem. Det varte i en uke, så våknet hun én gang for kos om natten i ca et år Jeg brukte soyasaus på puppen i så lang tid jeg trengte på natten (og dagen hvis hun spurte etter pupp og jeg sa ja, men det smaker vondt) . Max tre dager. Anonymkode: b3cee...75b
boblevann Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Jepp, våknet akkurat like ofte i 6 mnd etter det før det bedret seg Måtte da kose og stryke på han for at han skulle sovne igjen, på de mest urolige nettene måtte han bysses selv om han var 10 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå