AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hvordan kjapt kjenne igjen en player ? Hvordan kan de typisk se ut? Velstelt, pen i tøyet? Eller kan de være mer uflidd? Varm/kald? Hjelp meg. Anonymkode: b9212...017
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Pen, sjarmerende, god til å prate/chatte og veldig "på". Anonymkode: 65b56...4e5 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Ofte veldig sjarmerende, veldig flink med komplimenter, veldig på. Overdrevent glad og positiv hele tiden, men samtidig er noen veldig "huff, livet mitt er så trist, stakkars meg, jeg trenger trøst liksom". Dårlig på snakke om veldig dype følelser med mindre det gjelder dem selv. Når det gjelder klær så kommer playere i alle varianter, har møtt velstelte og de mer snuskete typene. Felles for em er hva jeg skrev over. Anonymkode: 08360...c32 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 ok , da er absolutt ikke han jeg foreløpig chatter med en player... meg jeg blir SÅ frustrrert over å ikke få "taket" på han.... da er han kanskje bare ikke interessert. 😄 Anonymkode: b9212...017
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Playere kan være både rufsete og striglet, kjekk og helt ordinær. De kommer med alle typer utseende. Se etter menn som fremstår åpen, varm, direkte og sjarmerende. Menn som får deg til å føle deg bra, men er litt lettvint og overfladisk og sier lite personlig om du analyserer fremferden nøyere. Han gir mye komplimenter og oppmerksomhet, gjerne til det litt intense, sånn at du føler deg som SÅ fin og prissatt dame som endelig har funnet en mann som forstår deg og dine behov. Drømmemannen. Sånn rent utover at det vil vise seg å være bare skuespill fra hans side. Etter hvert vil du gjerne merke ting som at han forlater deg raskt etter sex, trekker seg unna og straffer deg med å overse deg om du krever noe, kommer kanskje med små stikk og sårende kommentarer. Flere og flere ting som tyder på han slett ikke er en god mann, men en kald, kynisk mann og ussel kvinnehater..Siden avslutter han det gjerne på en ydmykende måte. Ghoster deg, du treffer han plutselig med ei anna el. der han skamløst kan prestere å ta kontakt med deg igjen etter noe tid. Anonymkode: ffbcb...23c 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 De jeg har møtt er så ulike som man får blitt. Han ene gikk i hettegensere og joggebukser, så alltid uflidd ut. Han er sykt sjarmerende og jeg ble selv betatt selv om han ikke finnes kjekk, og jeg vanligvis bare liker kjekke menn. Utadvendt, bruker mye kroppsberøring, flørtende. Han andre var kjekk og velstelt, med helt normale klær og laidback fyr. Hakket mindre pågående enn han andre, men veldig på med blikk og berøring, sjarmerende, får deg til å føle deg sett og attraktiv. Gikk på en heftig smell med han gitt De andre var påtatt selvsikker, men dypt usikre og avhengig av bekreftelse. Opptatt av utseende sitt og la mye tid og energi i det, flørtende, men mindre gode på den følelsen at du er eneste kvinnen i rommet. Så de gjennomskuet jeg, men vet de har knust mange hjerter Anonymkode: 7cae3...7c2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Playere kan være både rufsete og striglet, kjekk og helt ordinær. De kommer med alle typer utseende. Se etter menn som fremstår åpen, varm, direkte og sjarmerende. Menn som får deg til å føle deg bra, men er litt lettvint og overfladisk og sier lite personlig om du analyserer fremferden nøyere. Han gir mye komplimenter og oppmerksomhet, gjerne til det litt intense, sånn at du føler deg som SÅ fin og prissatt dame som endelig har funnet en mann som forstår deg og dine behov. Drømmemannen. Sånn rent utover at det vil vise seg å være bare skuespill fra hans side. Etter hvert vil du gjerne merke ting som at han forlater deg raskt etter sex, trekker seg unna og straffer deg med å overse deg om du krever noe, kommer kanskje med små stikk og sårende kommentarer. Flere og flere ting som tyder på han slett ikke er en god mann, men en kald, kynisk mann og ussel kvinnehater..Siden avslutter han det gjerne på en ydmykende måte. Ghoster deg, du treffer han plutselig med ei anna el. der han skamløst kan prestere å ta kontakt med deg igjen etter noe tid. Anonymkode: ffbcb...23c Jepp 👍🏻 Anonymkode: 7cae3...7c2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 Skriver om å ligge i armkroken hans eller noe annet søtt i profilen. Velger veldig uavhengig av alder opp/ned (han skal tross alt bare ligge). Sjarmerende, korte meldinger. Søte emoji, kan flørte, bruker humor. Kaller det drama om du viser følelser eller blir usikker, for han er ikke interessert i deg som person eller noe "arbeid" med relasjonen. Spør ikke om livet ditt, aner verken hva bestevenninna, hunden eller barna dine heter. Varm og flørtende til dere har vært til sengs, så holder han bare deg varm nok til at du gidder å vurdere å møtes igjen. Kommer til deg på første date, siden forventer han at du kommer. Skyr telefonsamtaler, det vil passe dårlig om han er sammen med en annen dame. Gidder ikke chatte mye. Om du mistenker at han holder på med andre prøver han å avslutte samtalen raskt, eller begynner å kalle deg ukvemsord. Eventuelt kverner i vei om noe negativt du har gjort for å tåkelegge det han selv har gjort. Ikke tilgjengelig i helgene/på ukedagene til relativt faste tidspunkt, da har han gjerne andre damer. Skeptisk til å la deg overnatte. Presenterer deg ikke for venner. Begynner raskt å være krenkende og slem i kommunikasjonen. "Du som er psykolog er sannelig dårlig til å snakke om følelser". Beskylder deg for å være usikker om du mistenker at han har andre damer. Sender bilder hjemmefra for å vise hvordan soloppgangen er hjemme hos ham i helga (men de er tatt på forhånd for å villede deg til å tro han er hjemme når han besøker andre). Sier han sletter Tinder når dere møtes for å kunne slette deg, men venninnene dine ser han stadig der. Snakker ikke om deg til vennene sine. Sletter deg på Facebook etter ubetydelig diskusjon, for å slippe at du ser hva han driver med. Anonymkode: 422e1...a30 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Veldig instant på bølgelengde, innlevende. Føles som om du har møtt din beste venn. Han vet ikke helt hva han ser etter, tar ting litt som det kommer, er åpen for nye venner å gjøre hobbyen sin sammen med og en date, "det trenger ikke være bare sex". Sier du at du bare er interessert i å date seriøst er han også det, men etter hvert når han ombestemmer seg så minner han deg om det han sa i starten... og prøver å vri det til at det egentlig var det han sa hele tiden. Anonymkode: 1d2d8...065 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Veldig gode til å si de rette tingene. Overfladisk og selvsentrert. Men må også si: Veldig følsom og sårbar. Det handler jo om å mangle tilgang til egne emosjoner. Mange er livredde under fasaden. Anonymkode: adc19...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 6.35): Hvordan kjapt kjenne igjen en player ? Hvordan kan de typisk se ut? Velstelt, pen i tøyet? Eller kan de være mer uflidd? Varm/kald? Hjelp meg. Anonymkode: b9212...017 Hvis du kjenner at de utsondrer en seksualitet som gjør at du tenker sex når du ser dem og øyene deres og smilet taler om det samme da er det som regel fordi det er det de fyller sjelen sin med. Seksualitet og kjærlighet er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 3b962...cb3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Veldig gode til å si de rette tingene. Overfladisk og selvsentrert. Men må også si: Veldig følsom og sårbar. Det handler jo om å mangle tilgang til egne emosjoner. Mange er livredde under fasaden. Anonymkode: adc19...cb2 Ja, men vi er mange som er forferdelig følsomme, sårbare og livredde - uten å behandle mennesker som søppel. Så de er kanskje redde, men de er empatiløst møkk Anonymkode: 7cae3...7c2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #14 Skrevet 4. mai 2021 On 4/30/2021 at 5:35 PM, AnonymBruker said: Skriver om å ligge i armkroken hans eller noe annet søtt i profilen. Velger veldig uavhengig av alder opp/ned (han skal tross alt bare ligge). Sjarmerende, korte meldinger. Søte emoji, kan flørte, bruker humor. Kaller det drama om du viser følelser eller blir usikker, for han er ikke interessert i deg som person eller noe "arbeid" med relasjonen. Spør ikke om livet ditt, aner verken hva bestevenninna, hunden eller barna dine heter. Varm og flørtende til dere har vært til sengs, så holder han bare deg varm nok til at du gidder å vurdere å møtes igjen. Kommer til deg på første date, siden forventer han at du kommer. Skyr telefonsamtaler, det vil passe dårlig om han er sammen med en annen dame. Gidder ikke chatte mye. Om du mistenker at han holder på med andre prøver han å avslutte samtalen raskt, eller begynner å kalle deg ukvemsord. Eventuelt kverner i vei om noe negativt du har gjort for å tåkelegge det han selv har gjort. Ikke tilgjengelig i helgene/på ukedagene til relativt faste tidspunkt, da har han gjerne andre damer. Skeptisk til å la deg overnatte. Presenterer deg ikke for venner. Begynner raskt å være krenkende og slem i kommunikasjonen. "Du som er psykolog er sannelig dårlig til å snakke om følelser". Beskylder deg for å være usikker om du mistenker at han har andre damer. Sender bilder hjemmefra for å vise hvordan soloppgangen er hjemme hos ham i helga (men de er tatt på forhånd for å villede deg til å tro han er hjemme når han besøker andre). Sier han sletter Tinder når dere møtes for å kunne slette deg, men venninnene dine ser han stadig der. Snakker ikke om deg til vennene sine. Sletter deg på Facebook etter ubetydelig diskusjon, for å slippe at du ser hva han driver med. Anonymkode: 422e1...a30 Har vi møtt samme person.... Vil også tilføye: Er veldig snar til å si at han er en veldig "kosete person". Vil gjerne komme hjem til deg på første date. Anonymkode: 1d2d8...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå