AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Kvinne 35 her. Denne uken har jeg vært ekstremt kåt. Normalt er jeg alltid kåt men denne uka har jeg blitt våt og fantasert om menn på t-banen. Ikke vært noen super kjekke heller. Bare tanken på bli tatt og fylt. flere som har det slik? Anonymkode: 88ee1...07d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Spennende at kvinner kan føle det slik også. Må føles som å være mann for en uke. Anonymkode: 4b49c...e49 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Sånn har jeg det hele året, men jeg er en mann da 😅 Anonymkode: fb343...50d 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinne 35 her. Denne uken har jeg vært ekstremt kåt. Normalt er jeg alltid kåt men denne uka har jeg blitt våt og fantasert om menn på t-banen. Ikke vært noen super kjekke heller. Bare tanken på bli tatt og fylt. flere som har det slik? Anonymkode: 88ee1...07d Kanskje du har blitt gravid? Anonymkode: 91ab5...9b7
MuffinStud Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Jeg er så glad for at jeg ikke skal være på sjekkern lenger og at sex er så enkelt, tilgjengelig og spennende som det burde være. Riktignok er det omtrent slik jeg føler selv uten pandemi, men jeg føler at pandemien gir mulighet til å snakke om seksualitet på en annen måte. Det å være singel, ensom og sexløs mot sin vilje har vært lett å assosiere med at det er noe i veien med deg, så kommentarfeltene når temaet kommer opp pleier å være lite hyggelig lesing. Kanskje pandemien kan åpne for å snakke om dette fordi også de "populære" er i samme situasjon. Det er så lett å dømme de som trosser pandemien og drar på fest. Men det er jo så enkelt å si fra lenestolen. "Avholdenhet er en fullverdig livsstil...." Det høres jo ut som en menighetspreken. Jeg føler med de som lengter etter sex og nærhet. Kan ikke hjelpe dere, men føler med dere.
Elaine Marley Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå