Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For øyeblikket jobber jeg som miljøarbeider i en institusjon fast. Men lønna er enormt lav. Hvordan kan jeg på en fin måte be om høyere lønn? Jobbet i mange år.

Endret av Kruspersillen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kruspersillen skrev (6 minutter siden):

For øyeblikket jobber jeg som miljøarbeider i en institusjon fast. Men lønna er enormt lav. Hvordan kan jeg på en fin måte be om høyere lønn? Jobbet i mange år.

Hva slags utdanning har du?

Anonymkode: 8ee4d...a9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags utdanning har du?

Barne og ungdomsarbeider

AnonymBruker
Skrevet

Søk kommunal jobb om du jobber i privat. Jeg byttet fra Unicare til kommunen og gikk da kraftig opp i lønn...

Anonymkode: d18f8...f57

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Søk kommunal jobb om du jobber i privat. Jeg byttet fra Unicare til kommunen og gikk da kraftig opp i lønn...

Lett å få fast jobb kommunalt? Opplever det vanskelig mtp at jeg ikke har høyere utdannelse

Endret av Kruspersillen
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber privat på sørlandet, har fagbrev helse. Synes også det ganske dårlig lønn!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg jobber privat på sørlandet, har fagbrev helse. Synes også det ganske dårlig lønn!

Men ingen tips til hvordan gå frem i lønnsforhandling? Har en ganske fast og trygg jobb, så vil aller helst beholde! 

AnonymBruker
Skrevet
Kruspersillen skrev (Akkurat nå):

Men ingen tips til hvordan gå frem i lønnsforhandling? Har en ganske fast og trygg jobb, så vil aller helst beholde! 

Ta utdanning og videreutdanning. Om det er barneverninstitusjon og den nye loven går igjennom må du uansett skaffe deg formell kompetanse fra 2022

Anonymkode: 46a6e...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...