AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Hei Når begynte dere med rutiner eller at dere la baby på soverommet for kvelden? Med første husker jeg at vi la oss samtidig en stund, men så begynte vi å legge henne på rommet en elr annen gang på kvelden før vi la oss. Men husker faktisk ikke helt.. Med vår baby på to mnd, tar jeg på ham pysjen etter storesøster er lagt, så sovner han inntil meg på sofaen og jeg legger ham der fordi han sover godt. Men vurderer å kanskje begynne å legge ham i sengen litt tidligere enn jeg går og legger meg.. Hva slags rutiner osv har dere på deres små? Anonymkode: 959ce...aab
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Når vi merket at babyen stort sett sov hele kvelden, ble hun lagt i senga i stedet. Tror det var i 2-3 mnd alderen. Anonymkode: 6cf57...c41
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Det er ingen fasit. Dette må dere nesten finne ut av selv. Om baby sover godt og trygt i senga, legg den der. Hvis det sover urolig, la det sove med deg Anonymkode: 14ecd...0d5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Vi la vår jente kl 20 når hun var 5-6 uker. Hun fant ikke roen på oss, i nestet, i vogn med oss. Selv om vi hadde dempet belysning og lav lyd på tv etc. Hun er nå 3mnd og legger seg fremdeles kl 20. Hun ligger å plunder for seg selv i ti min, så er hun borte, vi er ikke i rommet. Vi tar kveldsstell rundt 19. Anonymkode: 9da17...253
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Med eldsten begynte vi å legge ham før oss selv da han var nærmere 4 mnd. Yngste er 11 uker, og vi legger ham fremdeles når vi selv legger oss. Han får på pysj, og sovner på puppen i stuen. Bæres opp når vi legger oss. Tenker begynne legge ham før oss snart, men kvier oss litt...er så kjipt å bli fanger oppå soverommet med en som våkner igjen.. Anonymkode: 159f3...6f7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Legger baby 7 uker i sengen sin når han sover godt på kvelden. Han sovner ved puppen. Som regel i 22-00-tida en gang. Tenker at rutinene kommer etter hvert. Det mest normale er vel at de finner en slags rytme etter 3-mnd alder en gang. Anonymkode: 02d52...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå