Sweetpea Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Og det var en fantastisk dag!! Var litt bekymra, for det regnet som bare xxxxx heilt til vi satte beina på land på den øya vi skulle gifte oss på, da kom sola!!! Resten av dagen var bare heilt herlig!Masse overraskelser, bra musikk, glade mennesker.... Og kirkegolvet er ingenting å grue seg til!! Gled dere til det blir deres tur!!! Nattaklemmm hilsen nygift frue.. (frue.. , er litt uvant enda det der!)
*CHOUCHOU* Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Gratulerer sa mye da frue! Ja ikke sant det er litt rart? Tar nok litt tid a venne seg til.
linky Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Gratulerer så mye. kommer det bilder kanskje?
Gjest Principessa Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 TILLYKKE MED DAGEN SOM VAR!!
Sweetpea Skrevet 5. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2005 Har ikkje fått framkalt så mange bilder enda.. men skal se om eg kan snike inn et par hvis eg får det til ...
sensommer brud Skrevet 10. september 2005 #15 Skrevet 10. september 2005 Gratulerer!!!!!! Er det ikke utrolig deilig å være gift? Det synes iallefall jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå