AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Jeg har en kompis, mann midten av 40 årene. Han har så og si hele livet vært i langvarige forhold...en dame i 11 år som han har et barn med og en dame etter det i 14 år. I begge forhold har han vært/er notorisk utro. Det går sjelden en måned uten at han er utro...og han har ligget med over 100 stk. Han har også kjøpt prostituerte, dette sluttet han med for flere år siden... Ellers fungerer han godt i jobb etc, han er selvstendig næringsdrivende. Han er heller ikke å se på sosiale medier etc. Hva er årsaken tror dere til at noen er notorisk utro? Hvorfor vil han ikke bare være singel? (jeg har snakket med han om dette men aldri fått et klart svar) Anonymkode: 8f68e...db0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Sikkert en som er ensom og usikker, og dermed trenger bekreftelse fra alle kanter for å ha det bra med seg selv Anonymkode: d47e4...168 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Dårlig selvtillit og konstant søken etter bekreftelse. Anonymkode: 71ac8...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Ikke dårlig selvtillit, tvert imot. Det handler om spenning og moro, å stenge A-4 livet ute for en liten hyrdestund, fordi man har muligheten. Anonymkode: 9475e...680
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Høres ut som at han er ekstremt god tilgang til kvinner som vil ligge med han selv om han er i et forhold. Antar dette er en pen mann? Er nok mye spenning i bildet. Sannsynligvis er han glad i dama, selv om det ikke virker sånn. Anonymkode: 36a11...a32
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Mangler empati, skjønner rett og slett ikke at han sårer andre. Så enkelt. Det er lært eller medfødt, på samme måte som at noen kan vri hodet av fugler også, uten å føle noe som helst. Unnskyld ekkel sammenligning, men sånn er det bare. Anonymkode: ba66b...5aa 2
MuffinStud Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Det er alltid vanskelig å skulle forstå en annen person. Når folk svarer bastant på slike spørsmål, så er nok svarene du får ikke lenger "hvorfor gjør han det", men heller "hvilken endring skulle skjedd i meg selv for at jeg skulle gjort tilsvarende".
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en kompis, mann midten av 40 årene. Han har så og si hele livet vært i langvarige forhold...en dame i 11 år som han har et barn med og en dame etter det i 14 år. I begge forhold har han vært/er notorisk utro. Det går sjelden en måned uten at han er utro...og han har ligget med over 100 stk. Han har også kjøpt prostituerte, dette sluttet han med for flere år siden... Ellers fungerer han godt i jobb etc, han er selvstendig næringsdrivende. Han er heller ikke å se på sosiale medier etc. Hva er årsaken tror dere til at noen er notorisk utro? Hvorfor vil han ikke bare være singel? (jeg har snakket med han om dette men aldri fått et klart svar) Anonymkode: 8f68e...db0 det å være i langvarige forhold og samtidig notorisk utro høres spesielt ut. At samboeren godtar denne oppførselen? Eller er det slik at alle andre vet det unntatt henne? høres usannsynlig ut, neppe bra Årsak? ikke sikkert han vet selv en gang, men ingen god egenskap Anonymkode: ed9c9...e85
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 On 4/30/2021 at 10:40 AM, AnonymBruker said: det å være i langvarige forhold og samtidig notorisk utro høres spesielt ut. At samboeren godtar denne oppførselen? Eller er det slik at alle andre vet det unntatt henne? høres usannsynlig ut, neppe bra Årsak? ikke sikkert han vet selv en gang, men ingen god egenskap Anonymkode: ed9c9...e85 Noen personer tenner på å kunne komme unna med å være "slem". De får kick av å vite at de får til å lure noen og gjøre som de vil. De føler de eier verden når de gjør det. Anonymkode: 7f463...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå