Gå til innhold

Notorisk utro, årsak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis, mann midten av 40 årene. Han har så og si hele livet vært i langvarige forhold...en dame i 11 år som han har et barn med og en dame etter det i 14 år. I begge forhold har han vært/er notorisk utro. Det går sjelden en måned uten at han er utro...og han har ligget med over 100 stk. Han har også kjøpt prostituerte, dette sluttet han med for flere år siden...

Ellers fungerer han godt i jobb etc, han er selvstendig næringsdrivende. Han er heller ikke å se på sosiale medier etc.

Hva er årsaken tror dere til at noen er notorisk utro?

Hvorfor vil han ikke bare være singel? (jeg har snakket med han om dette men aldri fått et klart svar)

Anonymkode: 8f68e...db0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en som er ensom og usikker, og dermed trenger bekreftelse fra alle kanter for å ha det bra med seg selv

Anonymkode: d47e4...168

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig selvtillit og konstant søken etter bekreftelse. 

Anonymkode: 71ac8...a0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dårlig selvtillit, tvert imot. Det handler om spenning og moro, å stenge A-4 livet ute for en liten hyrdestund, fordi man har muligheten.

Anonymkode: 9475e...680

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han er ekstremt god tilgang til kvinner som vil ligge med han selv om han er i et forhold. Antar dette er en pen mann? Er nok mye spenning i bildet.

Sannsynligvis er han glad i dama, selv om det ikke virker sånn.

Anonymkode: 36a11...a32

AnonymBruker
Skrevet

Mangler empati, skjønner rett og slett ikke at han sårer andre. Så enkelt. Det er lært eller medfødt, på samme måte som at noen kan vri hodet av fugler også, uten å føle noe som helst. Unnskyld ekkel sammenligning, men sånn er det bare.

Anonymkode: ba66b...5aa

• Liker 2
Skrevet

Det er alltid vanskelig å skulle forstå en annen person. Når folk svarer bastant på slike spørsmål, så er nok svarene du får ikke lenger "hvorfor gjør han det", men heller "hvilken endring skulle skjedd i meg selv for at jeg skulle gjort tilsvarende".

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en kompis, mann midten av 40 årene. Han har så og si hele livet vært i langvarige forhold...en dame i 11 år som han har et barn med og en dame etter det i 14 år. I begge forhold har han vært/er notorisk utro. Det går sjelden en måned uten at han er utro...og han har ligget med over 100 stk. Han har også kjøpt prostituerte, dette sluttet han med for flere år siden...

Ellers fungerer han godt i jobb etc, han er selvstendig næringsdrivende. Han er heller ikke å se på sosiale medier etc.

Hva er årsaken tror dere til at noen er notorisk utro?

Hvorfor vil han ikke bare være singel? (jeg har snakket med han om dette men aldri fått et klart svar)

Anonymkode: 8f68e...db0

det å være i langvarige forhold og samtidig notorisk utro høres spesielt ut. At samboeren godtar denne oppførselen? Eller er det slik at alle andre vet det unntatt henne? høres usannsynlig ut, neppe bra

Årsak? ikke sikkert han vet selv en gang, men ingen  god egenskap

Anonymkode: ed9c9...e85

AnonymBruker
Skrevet
On 4/30/2021 at 10:40 AM, AnonymBruker said:

det å være i langvarige forhold og samtidig notorisk utro høres spesielt ut. At samboeren godtar denne oppførselen? Eller er det slik at alle andre vet det unntatt henne? høres usannsynlig ut, neppe bra

Årsak? ikke sikkert han vet selv en gang, men ingen  god egenskap

Anonymkode: ed9c9...e85

Noen personer tenner på å kunne komme unna med å være "slem". De får kick av å vite at de får til å lure noen og gjøre som de vil. De føler de eier verden når de gjør det. 

Anonymkode: 7f463...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...