Gå til innhold

Farge på badehåndklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har kvittet med meg med slitte håndklær på baderommet og har gått til innkjøp av nye av god kvalitet som forhåpentligvis vil holde seg fine lenge. Har foreløpig kjøpt noen få, alle i samme farge. Vurder å kjøpe flere da jeg ser at vi har behov for det. Lurer på om jeg skal gå for samme farge som resten eller om blir det dumt med tanke på at man lett kan blande og ta håndkle som tilhører en annen person i familien? Synes bare det ser "rotete" ut med håndklær i ulike farger. Hva tenker dere?

Anonymkode: 99224...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta alt i samme farge og ha faste knagger. :) 

Skrevet

Jeg synes det er finest med samme farge om de ligger synlige når de oppbevares på badet. Om håndklærne oppbevares i ett skap så betyr det ingenting om de har forskjellige farger.

Jeg selv har forskjellige farger og mønstre fordi jeg liker å bytte på.🙂

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd like håndklær og faste knagger, men det var veldig fort gjort å blande allikevel 🙈 

Hva med lik fargetone, men litt ulike mønstre eller varianter? 

Anonymkode: ccefc...46d

Skrevet

Jeg syns det er fint med farger som matcher men trenger ikke være samme farge. Ikke gå for hvitt, de blir grå i løpet av kort tid.  Skal bytte ut mine selv, lyst på mørkeblå. brune og gullgule.  Hvor har du kjøpt dine?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode innspill alle sammen:) 

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (14 minutter siden):

Jeg syns det er fint med farger som matcher men trenger ikke være samme farge. Ikke gå for hvitt, de blir grå i løpet av kort tid.  Skal bytte ut mine selv, lyst på mørkeblå. brune og gullgule.  Hvor har du kjøpt dine?

Ts her. Mine er mørkegrå, fra Lexington, har hørt mye bra om håndklær derfra. Tenker evt. å kjøpe lysegrå slik at det blir i samme tone.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei!

Jeg har kvittet med meg med slitte håndklær på baderommet og har gått til innkjøp av nye av god kvalitet som forhåpentligvis vil holde seg fine lenge. Har foreløpig kjøpt noen få, alle i samme farge. Vurder å kjøpe flere da jeg ser at vi har behov for det. Lurer på om jeg skal gå for samme farge som resten eller om blir det dumt med tanke på at man lett kan blande og ta håndkle som tilhører en annen person i familien? Synes bare det ser "rotete" ut med håndklær i ulike farger. Hva tenker dere?

Jeg har kun i samme farge💓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...