AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 OPPDATERT UTKAST OG VIKTIG INFORMASJON OM FRADRAG FORSVINNER SPORLØST.😭😭 Frist er i morgen. Jeg får ikke endret noe og jeg skal jo ikke sitte og betale 80.000kr i feilaktig baksmell plutselig. Hei beløp under: Bank, lån og forsikring står plutselig som blankt. Det var første oppdaterte utgave fra dem, så kom enda en oppdatert utgave og da står både: Bank, lån og forsikring står plutselig som blankt. & Familie og helse - Kostnader til barnepass (foreldrefradrag) som blankt! Hva er det som skjer?? Står det det hos dere andre også selv om dere har fradrag der kan dere sjekke? Jeg blir så stresset at jeg kunne kasta opp altså. Anonymkode: d5084...37f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Hører rart ut. Ring 800 80 000 i morgen og få en forklaring. Anonymkode: f57e1...7c3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hører rart ut. Ring 800 80 000 i morgen og få en forklaring. Anonymkode: f57e1...7c3 Ja det er jo helt sykt Anonymkode: d5084...37f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hører rart ut. Ring 800 80 000 i morgen og få en forklaring. Anonymkode: f57e1...7c3 Fristen er jo å sende inn i morgen også og siden jeg ikke har noen nye tall og legge til så kan jeg ikke sende inn på ny. På deres oppdaterte utkast står det at det kan ikke redigeres. Anonymkode: d5084...37f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Jeg har fått melding om at de har nye opplysninger om mine bankkonti, men ingen steder finner jeg hva som er endret. Ganske upraktisk. Men selve restskattbeløpet har ikke endret seg i mitt tilfelle. Noen som vet om man får lengre frist på å levere når de kommer med endringer i siste liten? Regner med det blir bra trøkk på telefonen hos dem i morgen. Anonymkode: d7f8b...fb3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fristen er jo å sende inn i morgen også og siden jeg ikke har noen nye tall og legge til så kan jeg ikke sende inn på ny. På deres oppdaterte utkast står det at det kan ikke redigeres. Anonymkode: d5084...37f Hvis du ikke leverer før fristen blir skattemeldingen ansett som levert uten endringer, men det er mulig å sende inn skattemelding med endringer så mange ganger man vil i 3 år etter fristen utløp. Anonymkode: fa8c7...954
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du ikke leverer før fristen blir skattemeldingen ansett som levert uten endringer, men det er mulig å sende inn skattemelding med endringer så mange ganger man vil i 3 år etter fristen utløp. Anonymkode: fa8c7...954 Ja men pga det ikke er noen endringer som jeg har å tilføye fra den forrige innsendelsen som jeg gjorde selv så går det ikke å sende inn på nytt. Jeg har prøvd Er ganske varm i hodet nå men kanskje det bare er jeg som ikke forstår hvordan det fungerer. Anonymkode: d5084...37f
Wedding Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men pga det ikke er noen endringer som jeg har å tilføye fra den forrige innsendelsen som jeg gjorde selv så går det ikke å sende inn på nytt. Jeg har prøvd Er ganske varm i hodet nå men kanskje det bare er jeg som ikke forstår hvordan det fungerer. Anonymkode: d5084...37f Jeg tror de legger til grunn den du allerede har sendt inn, men ring dem i morgen og spør.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja men pga det ikke er noen endringer som jeg har å tilføye fra den forrige innsendelsen som jeg gjorde selv så går det ikke å sende inn på nytt. Jeg har prøvd Er ganske varm i hodet nå men kanskje det bare er jeg som ikke forstår hvordan det fungerer. Anonymkode: d5084...37f Det jeg prøver å si er at det er ingen krise om du ikke får levert innen fristen for du kan levere så mange ganger du vil de neste 3 årene uten at det anses som klage jf skatteforvaltningsloven paragraf 9-4. Anonymkode: fa8c7...954
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Skrevet 30. april 2021 Du kan også søke om utsettelse av innlevering av skattemeldingen. Anonymkode: c9842...020
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 21.20): Ja men pga det ikke er noen endringer som jeg har å tilføye fra den forrige innsendelsen som jeg gjorde selv så går det ikke å sende inn på nytt. Jeg har prøvd Er ganske varm i hodet nå men kanskje det bare er jeg som ikke forstår hvordan det fungerer. Anonymkode: d5084...37f Hvis du allerede har levert skattemelding, så står det sånn til den er ferdig beregnet som skatteoppgjør👍 Anonymkode: 0f4c6...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå