AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Når sluttet dere å bruke bassinet? Har sånn «bærbar» som jeg bruker i sengen om natten men hun klør sånn i tennene nå og ligger alltid på siden så begynner å bekymre meg for kvelnings fare om hun prøver å spise på kanten (myk) i søvne fks. 😳 Anonymkode: 11755...d80
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Hva er en bassinet? Vet det på engelsk er en slags kurv, men kan ikke se for meg du har det oppi sengen.. Anonymkode: 75413...723
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Også litt usikker på hva du referer til Er det en slik bedside ved du tenker på? De er jo ofte små i størrelsen og med ganske lav kant, så man bør gå over til vanlig sprinkelseng når baby er mer mobil. Vi hadde en bedside med sprinkler (ala liten sprinkelseng), så var ikke noe kvelningsfare, og byttet den ut ved ca 6 mnd da baby ble såpass stor mobil at det føles utrygt Eller tenker du på moseskurv ? Eller babynest? Eller sengekant? Sånn jeg har skjønt det bør ingen av de delene noensinne brukes uten tilsyn da de ikke er trygge nok med tanke på krybbedød. Anonymkode: 383c1...fb4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er en bassinet? Vet det på engelsk er en slags kurv, men kan ikke se for meg du har det oppi sengen.. Anonymkode: 75413...723 Jeg er ikke helt sikker på hva det heter egentlig og fant ikke ut av det på Google😅 Det er en myk avlang, runding med tynt underlag inni og myke kanter rundt, fikk den i gave. Det er sånn at nyfødt kan sove på gulvet(på teppet) eller i sofa etc.. men hun er så glad i den at jeg har brukt den oppi senga siden hun ble født også, men begynner som sagt å bekymre meg litt for kantene. Håper forklaringen gav mening😂 Anonymkode: 11755...d80
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Også litt usikker på hva du referer til Er det en slik bedside ved du tenker på? De er jo ofte små i størrelsen og med ganske lav kant, så man bør gå over til vanlig sprinkelseng når baby er mer mobil. Vi hadde en bedside med sprinkler (ala liten sprinkelseng), så var ikke noe kvelningsfare, og byttet den ut ved ca 6 mnd da baby ble såpass stor mobil at det føles utrygt Eller tenker du på moseskurv ? Eller babynest? Eller sengekant? Sånn jeg har skjønt det bør ingen av de delene noensinne brukes uten tilsyn da de ikke er trygge nok med tanke på krybbedød. Anonymkode: 383c1...fb4 Jeg tror det er babynest det heter!! Takk 😅 Okei, så jeg burde absolutt kvitte meg med den øyeblikkelig da. Off, føler meg dum nå som har brukt den såpass lenge. De sa på helsestasjonen at det er trygt, men der sa de også at det er trygt å ha koseklut.... Så tror de er litt utdatert. Anonymkode: 11755...d80
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror det er babynest det heter!! Takk 😅 Okei, så jeg burde absolutt kvitte meg med den øyeblikkelig da. Off, føler meg dum nå som har brukt den såpass lenge. De sa på helsestasjonen at det er trygt, men der sa de også at det er trygt å ha koseklut.... Så tror de er litt utdatert. Anonymkode: 11755...d80 Høres ut som om det er babynest du har ja Ikke kvitt deg med den, den er jo fin å bruke med tilsyn, feks til soving på dagtid med tilsyn Men ikke la barnet sove i den uten tilsyn om natta nei, ihvertfall ikke hvis baby ruller i den og gnager på den Anonymkode: 383c1...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå