AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Del Skrevet 29. april 2021 Hvorfor står ikke tidligere eiere og dato for overdragelse av bolig i Grunnboken på Kartverkets nettsider? Hvor kan man finne tidligere eier samt dato for overdragelse? Ønsker å finne ut av hvem som eide min bolig på 1970-tallet. Anonymkode: 9b712...bef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Det er sikkert ikke så mange som interesserer seg for tråder om Grunnboken på en fredagskveld, men jeg dytter tråden likevel og håper at noen som har peiling på hvor jeg kan finne tidligere eiere tar seg tid til å svare meg. Anonymkode: 9b712...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Del Skrevet 30. april 2021 Du ber om komplett grunnbok. Digitalarkivet.no Anonymkode: 9d2d6...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4 Del Skrevet 30. april 2021 Kanskje det ikke har blitt digitalisert enda. Send en Mail til Kartverket med gårds- og bruksnummer på eiendom, så får du svar. Anonymkode: c95d5...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du ber om komplett grunnbok. Digitalarkivet.no Anonymkode: 9d2d6...a27 Tusen takk! AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kanskje det ikke har blitt digitalisert enda. Send en Mail til Kartverket med gårds- og bruksnummer på eiendom, så får du svar. Anonymkode: c95d5...9bf Fant hvem som eide huset mitt på 1970- og 1980-tallet, men huset er eldre enn første innførsel som stod på Digitalarkivet og jeg har hørt at det skal ha vært to eierskifter på 1990-tallet men de stod heller ikke oppført. Så da stemmer det antagelig at de ikke er ferdig med digitaliseringen enda. Men jeg fant uansett det som var viktigst for meg, nemlig hvem som bodde her på 70-tallet, så får jeg heller vente og se om de har kommet lenger med digitaliseringsprossessen senere, de skal slippe å måtte bruke arbeidstid på å stille min nysgjerrighet. Men synes dette var gøy, takk skal dere ha! Anonymkode: 9b712...bef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk! Fant hvem som eide huset mitt på 1970- og 1980-tallet, men huset er eldre enn første innførsel som stod på Digitalarkivet og jeg har hørt at det skal ha vært to eierskifter på 1990-tallet men de stod heller ikke oppført. Så da stemmer det antagelig at de ikke er ferdig med digitaliseringen enda. Men jeg fant uansett det som var viktigst for meg, nemlig hvem som bodde her på 70-tallet, så får jeg heller vente og se om de har kommet lenger med digitaliseringsprossessen senere, de skal slippe å måtte bruke arbeidstid på å stille min nysgjerrighet. Men synes dette var gøy, takk skal dere ha! Anonymkode: 9b712...bef Fikk du ikke denne informasjonen da du kjøpte? Eller bare leier du? Anonymkode: 9d2d6...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk du ikke denne informasjonen da du kjøpte? Eller bare leier du? Anonymkode: 9d2d6...a27 Nei, jeg eier. Jeg kan ikke huske å ha fått noe informasjon om alle tidligere eiere. Det jeg vet om husets historie har jeg egentlig bare fått høre fra naboene. Eneste informasjon jeg fikk om huset da jeg kjøpte det var byggeåret. Skal man egentlig få mer informasjon om husets historikk? Anonymkode: 9b712...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #8 Del Skrevet 30. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei, jeg eier. Jeg kan ikke huske å ha fått noe informasjon om alle tidligere eiere. Det jeg vet om husets historie har jeg egentlig bare fått høre fra naboene. Eneste informasjon jeg fikk om huset da jeg kjøpte det var byggeåret. Skal man egentlig få mer informasjon om husets historikk? Anonymkode: 9b712...bef Jeg har fått all slik info om tidligere eiere fra megler ved kjøp ja. Ligger i boligmappa Anonymkode: 9d2d6...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du ber om komplett grunnbok. Digitalarkivet.no Anonymkode: 9d2d6...a27 Takk. Jeg kjente ikke dette. Når ble dette tilgjengelig? Anonymkode: 79c23...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå