Gå til innhold

Hva med hår på kroppen hos kvinner, altså utenom busken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om hår på legger, lår og under armene? For min del utgår det, jeg klarer ikke å la det vokse, men det er jo meg. 

Anonymkode: b1308...ba2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunn til å fjerne hår er om man ønsker det selv. Folk er fader meg hysterisk opptatt av hva andre tenker her inne. Selvtillit, hvor ble av den? Fjerner jeg hår et sted, er det fordi det føles bra for meg. 

Anonymkode: e435d...78d

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tenker dere om hår på legger, lår og under armene? For min del utgår det, jeg klarer ikke å la det vokse, men det er jo meg. 

Hår under armene og hårete ben på damer er turn off for min del, så det hadde vært helt uaktuelt hos en partner.

Men nå har jeg uansett aldri tent på venstreradikale feminister. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å ha hår så og si alle steder utenom på hodet. Har heldigvis ikke så mye hårvekst på kroppen men fjerner absolutt alt. Holder med å shave 1-2 ganger i uka. Men på menn er jeg motsatt. Hvis mannen ikke har godt med hår på bena osv så er det turn off

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hår både her og der. Og trives med det. 

Det hender jeg shaver litt når jeg har lyst, da.

Og mannen min sier at jeg gjør som jeg vil på det punktet så lenge jeg er fornøyd og vi kan ha sex. Det med hår eller ikke hår har liksom aldri vært en greie for oss. 

Han har også hår både her og der. Jeg liker det. 💜 

• Liker 11
Skrevet
Jr.Garcon skrev (3 timer siden):

Hår under armene og hårete ben på damer er turn off for min del, så det hadde vært helt uaktuelt hos en partner.

Men nå har jeg uansett aldri tent på venstreradikale feminister. 

Denne kommentaren var litt turn off for min del.

mvh vanlig kvinne som shaver, men noen ganger lar vær fordi hun ikke gidder.

• Liker 14
Skrevet
wandagirl skrev (46 minutter siden):

Denne kommentaren var litt turn off for min del.

mvh vanlig kvinne som shaver, men noen ganger lar vær fordi hun ikke gidder.

Man blir ikke VF av at man iblant ikke gidder,det er oki det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å la være å barbere leggene i vinterhalvåret fordi det klør, jeg har en tendens til å klore meg til blods da. Etterpå MÅ jeg bare klore opp alle skorpene, så resultatet er at leggene er fulle av sår når sommeren kommer. Svært lite vakkert. Så jeg har ingen problemer med hår på leggene. 

Menn uten hår er turn-off for min del

Anonymkode: a1dc8...fa6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har lite hår men barberer armhulene og leggene, litt når det passer meg. Har ikke busk heller, bare en liten dott.

Anonymkode: c4ebb...06a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne sagt at det ikke betyr noe, men når man ser en kvinne med skikkelig hårete legger så ser det ikke bra ut. Det ser ut som man har limt overkroppen till en kvinne på underkroppen til en mann. 

Det kommer åpenbart av at man er vant til at de fleste barberer seg, men sånn har det altså blitt.

Hvis noen vil bryte trenden så værsågod. Kjør på! Dere er tøffe. Jeg for min del er ikke så tøff og skygger nok unna. 

Mann

Anonymkode: f2681...e0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

PS, jeg tenkte på denne når jeg skrev.

Jeg har respekt for det hun gjør, men  dette blir i for røft. Særlig leggene:

https://www.tv2.no/a/11192176/

Anonymkode: f2681...e0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer ikke noen plass. Jeg trimmer derimot kjønnshår, men det er pga menstruasjon. 

Hva mannen min velger å gjøre med sitt hår er fritt fram for han å velge, glatt eller hårete spiller ingen rolle for meg. 

K31

Anonymkode: d391e...476

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man gjør det fordi man vil, og man ikke er hjernevasket til å tro det har noe med hygiene eller andre teite grunner, så gjør man som man vil.

Anonymkode: f751b...6c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg barberer når jeg føler for det, kan gå en uke, kan gå noen mnd mellom hver gang. Varierer fra humør og modus. Jeg får litt ekstra hårvekst mellom lår og bakpå lårene pga hormon problemer. Trimmer i skrittet jevnlig pga mensen . Bruker bind så langt hår der nede blir litt sølete hos meg. 

Samboeren min synes jeg er like fin med og uten, sånn egentlig ar han aldri kommentert hårveksten min, han sier alltid jeg er vakker (også de dager jeg ser ut som et vrak). Vært sammen 7 år. 

Hva andre gjør driter jeg i så enge folk holder hygienen på plass og er greie mennesker. 

Anonymkode: 832f1...90b

• Liker 3
Skrevet

Det er nok lekkert selv for en kvinne å se at hun har nyvokset legger og trimmet bikinilinje, ikke bare for seg selv men også for andre som ser det... Er det ikke behagelig og betryggende å se flott ut? jeg synes det blir for mandig å ha masse hår på leggene, men det er jo fordi jeg menger meg med feminime damer som holder seg lekker. Og de gjør det ikke bare for seg selv, det er nok for å behage mannen også... Det er iallefall ikke behagelig å ligge å kjenne på skjeggstubber som stikker, langt nær kysse og stryke på dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eneste grunn til å fjerne hår er om man ønsker det selv. Folk er fader meg hysterisk opptatt av hva andre tenker her inne. Selvtillit, hvor ble av den? Fjerner jeg hår et sted, er det fordi det føles bra for meg. 

Anonymkode: e435d...78d

Vanskelig å ha selvtillit når Alle De Viktige Menneskene er overalt. :fnise:

Anonymkode: c0b00...37e

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Det er nok lekkert selv for en kvinne å se at hun har nyvokset legger og trimmet bikinilinje, ikke bare for seg selv men også for andre som ser det... Er det ikke behagelig og betryggende å se flott ut? jeg synes det blir for mandig å ha masse hår på leggene, men det er jo fordi jeg menger meg med feminime damer som holder seg lekker. Og de gjør det ikke bare for seg selv, det er nok for å behage mannen også... Det er iallefall ikke behagelig å ligge å kjenne på skjeggstubber som stikker, langt nær kysse og stryke på dem.

Nei, det er fryktelig når mannen har skjeggstubber som stikker og hår overalt som er i veien. Mange damer liker menn med lite hår. Mange kvinner liker å berøre glatt og naken hud, ikke hårete mannebein og stubber over alt. På tide at mennene gjør noe for å holde seg lekre for damer også, ikke bare går rundt som hårete bjørner, med kort pjuskete hår og dvaske kropper. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, det er fryktelig når mannen har skjeggstubber som stikker og hår overalt som er i veien. Mange damer liker menn med lite hår. Mange kvinner liker å berøre glatt og naken hud, ikke hårete mannebein og stubber over alt. På tide at mennene gjør noe for å holde seg lekre for damer også, ikke bare går rundt som hårete bjørner, med kort pjuskete hår og dvaske kropper. 

"Ikke skyt bamsen før du har sett på pelsen"😂

Jeg er født blond og glatt som ei barnerompe, litt fjun på brystet og lukter bestandig godt... Det er derfor jeg foretrekker feminime kvinner, som liker meg for den jeg er. Jeg holder meg jo spenstig og trendy for å få deres oppmerksomhet. Feminime damer har også et ryddig, rent og et trendy hjem, pent kledd og litt jålete, så det finnes mange fordeler med dem❤️

Jeg hater også hår i maten!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer under armene i ny og ne og friserer der nede så jeg har en liten dott. leggene tar jeg ikke, det klør bare og blir stygt og nuppete, mye finere med litt hår syns jeg. Jeg har ikke så kraftig hårvekst, men har mørkt hår så det vises jo litt. Elsker både hårete menn og kvinner (er bifil). Partner har ingenting i mot at jeg ikke barberer leggene.

Anonymkode: 1b444...360

Skrevet

Jeg trives, og lukter best med hår. 

Gror villt når det passer meg. Barberer for anledningen når det er noe jeg finner ut jeg har lyst til. Springer ikke rundt og flasher folk med armhulene mine akkurat, om sommeren er det som regel ingenting der.

Håret er der for å lede bort fukt.

Med fullt utvokste armhuler er det null krise om jeg glemmer deo. Stubber i armhulene blir disghusting med en gang, så det er enten eller.

Jeg føler meg ikke mindre pen eller feminin. Ser bra ut og steller meg. Fått plenty med komplimenter at jeg lukter dritgodt både her og der. Svetter lite. Det er ingen spesiell GRUNN til at jeg går med hårete armhuler annet enn at de gjør det de skal. Og at det er litt godt at det ikke er så farlig om jeg glemmer deo, eller glemmer at jeg skulle tatt armhulene den dagen.

Jeg syns det er teit at man ikke kan ha ett naturlig forhold til kroppshår uten at det kommer negative kommentarer eller oppfattelser av stereotyper rundt kvinner som har litt hår på kroppen.

Fra mitt perspektiv, så virker det mest som fordommer enn noe annet. Jeg har aldri hørt noe annet enn at det lukter godt av meg, og det stemmer overens med min egen oppfattelse. Jeg er var for lukter selv, er absolutt ikke en person som går rundt uten omtanke for hvordan jeg lukter.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...