Gå til innhold

Pfizer vaksine/bivirkninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brudd på koronarommets regler om saklighet. Lomvi, mod.

Skrevet

Jeg fikk ingen bivirkninger av første dose. Litt øm arm, men ikke verre enn at jeg kunne trene som vanlig. Håper nesten på litt mer reaksjon på dose to. Det betyr jo at immunforsvaret gjør jobben sin. 

Skrevet (endret)
evena skrev (2 timer siden):

Jeg fikk ingen bivirkninger av første dose. Litt øm arm, men ikke verre enn at jeg kunne trene som vanlig. Håper nesten på litt mer reaksjon på dose to. Det betyr jo at immunforsvaret gjør jobben sin. 

Det er ikke sånn at en som ikke har bivirkninger får automatisk mindre antistoffer enn en som får mye bivirkninger. 

Endret av NorthernLight
  • Liker 2
Skrevet
jabx skrev (19 timer siden):

Ditt familiemedlem? Kom med en reell kilde og ikke bare påstander.

Jeg kan jo ikke komme med en reell kilde før oversikt er oppdatert. Skal jeg liksom gi ut navnet til en praktiserende lege slik at du tror på meg? 

• Liker 10
Skrevet

Tok 1. dose på tirsdag, og fikk mer bivirkning av plasteret (lim-utslett) enn av vaksina. Av vaksina ble jeg bare akutt trøtt sånn at jeg sov noen timer på dagtid etter at jeg kom hjem, men plasteret har jeg utslett fra ennå. Har ikke hatt nevneverdig vondt i armen.

Jeg gruet meg kjempemye på forhånd, men det gikk altså veldig bra. Spent på dose 2 i august. Håper den også blir Pfizer og at jeg får en sykepleier som er like god med nåla som den forrige. Kjente ikke stikket i det hele tatt  :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tok Pfizer på tirsdag og har ingen bivirkninger foreløpig. Dro rett på trening etter på og de to påfølgende dagene. Ingen stølhet i armen, tretthet eller lignende. 

Spent på hvordan det blir med dose to i september. Har jo hørt fra noen at den merkes mer. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok første dose av Pfizer i dag. Kjenner ingen bivirkninger, ikke en gang øm i armen.

• Liker 2
Skrevet
Tabris skrev (48 minutter siden):

Jeg tok første dose av Pfizer i dag. Kjenner ingen bivirkninger, ikke en gang øm i armen.

Tok den også i dag. Har skikkelig vondt i armen 😅

Skrevet
evena skrev (10 timer siden):

Da har ingen vaksiner jeg har tatt hatt noe for seg da? Aldri selv hatt bivirkninger av vaksiner.

• Liker 3
Skrevet
zemer skrev (40 minutter siden):

Aldri selv hatt bivirkninger av vaksiner.

Har du ikke hatt litt vondt i armen en gang etter vaksiner?

Skrevet
NorthernLight skrev (7 timer siden):

Har du ikke hatt litt vondt i armen en gang etter vaksiner?

Det er ikke mye. 

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, clyde said:

Tok den også i dag. Har skikkelig vondt i armen 😅

Ja, etter jeg skrev det så fikk jeg litt vondt. Er litt øm nå i dag. Men mye mindre enn når jeg tar vanlig influensavaksine. Får se om det skjer noen endring i løpet av dagen. :)

Skrevet

Har dritt vondt i armen. Er et døgn siden jeg tok vaksinen. Men har hatt verre smerter enn dette før. Så går bra😊

• Liker 2
Skrevet
Tabris skrev (11 timer siden):

Ja, etter jeg skrev det så fikk jeg litt vondt. Er litt øm nå i dag. Men mye mindre enn når jeg tar vanlig influensavaksine. Får se om det skjer noen endring i løpet av dagen. :)

Hvordan går det med deg?

Skrevet
11 minutter siden, Sen ve ben said:

Hvordan går det med deg?

Litt øm i armen fortsatt, men ellers helt fin. :)

Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Litt øm i armen fortsatt, men ellers helt fin. :)

Så bra. :) Håper det blir din eneste bivirkning.❤️ Oppdater oss gjerne.

• Liker 2
Skrevet
On 7/2/2021 at 7:51 PM, Sen ve ben said:

Så bra. :) Håper det blir din eneste bivirkning.❤️ Oppdater oss gjerne.

Liten oppdatering: Jeg fikk en liten ømhet i armen utover kvelden etter vaksinen. Den gikk over etter noen få dager (og var mindre enn ømheten i armen jeg fikk etter vanlig influensavaksine). Utover det har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Ingen sykdomssymptomer.  :)

• Liker 2
Skrevet
Tabris skrev (4 timer siden):

Liten oppdatering: Jeg fikk en liten ømhet i armen utover kvelden etter vaksinen. Den gikk over etter noen få dager (og var mindre enn ømheten i armen jeg fikk etter vanlig influensavaksine). Utover det har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Ingen sykdomssymptomer.  :)

Så bra! Glad på dine vegne 👏🏼 

• Liker 2
Skrevet

5 dager siden jeg fikk Pfizer, og har fortsatt null symptomer🙏 Hadde biiiittelitt støl armmuskel dagen etterpå, men det har vært så lite at jeg nesten begynte å lure om jeg faktisk fikk vaksine eller saltvann😅

• Liker 2
  • Opprett ny...