NorthernLight Skrevet 7. juli 2021 #121 Skrevet 7. juli 2021 Blekkulfina skrev (11 minutter siden): 5 dager siden jeg fikk Pfizer, og har fortsatt null symptomer🙏 Hadde biiiittelitt støl armmuskel dagen etterpå, men det har vært så lite at jeg nesten begynte å lure om jeg faktisk fikk vaksine eller saltvann😅 Hehe... Akkurat det samme her.. Syns det var merkelig at jeg kjente så lite i forhold til andre vaksiner jeg har tatt 2
Sen ve ben Skrevet 7. juli 2021 #122 Skrevet 7. juli 2021 NorthernLight skrev (52 minutter siden): Hehe... Akkurat det samme her.. Syns det var merkelig at jeg kjente så lite i forhold til andre vaksiner jeg har tatt Dere er så heldige. Fikk sms i morges om å velge meg time for å ta vaksinen, ikke gjort det ennå. Er litt redd, kjenner jeg. Men mest for alt det der mensenkluss. 3
XaoS Skrevet 7. juli 2021 #123 Skrevet 7. juli 2021 Jeg fikk vaksine i går og hadde ingen symptomer før på kvelden. Da begynte armen å bli støl. Fortsatt litt øm. Det er alt.
Blekkulfina Skrevet 7. juli 2021 #124 Skrevet 7. juli 2021 NorthernLight skrev (12 timer siden): Hehe... Akkurat det samme her.. Syns det var merkelig at jeg kjente så lite i forhold til andre vaksiner jeg har tatt Ja, det er nesten litt skummelt at jeg kjente så lite i etterkant, føles litt sånn stille før stormen😅 frykter mest blodpropp og disse andre skumle bivirkningene som gjerne kan melde seg litt senere, men må vel bare satse på at vi slipper unna det også🙏 4
NorthernLight Skrevet 7. juli 2021 #125 Skrevet 7. juli 2021 Blekkulfina skrev (2 minutter siden): Ja, det er nesten litt skummelt at jeg kjente så lite i etterkant, føles litt sånn stille før stormen😅 frykter mest blodpropp og disse andre skumle bivirkningene som gjerne kan melde seg litt senere, men må vel bare satse på at vi slipper unna det også🙏 Tror vi kan slappe av der:) godt mulig vi kjenner litt mer etter andre dose. Men det går nok fint:) 3
Blomsterpotta Skrevet 7. juli 2021 #126 Skrevet 7. juli 2021 Jeg fikk siste dose for ca en uke siden. Den siste dosen var faktisk vondt å få. Kjentes ut som hun traff ett eller annet og siden har det vært vondt. Første sprøyta kjente jeg ikke engang. Ble øm i armen ett par dager etter begge to, men etter andre har jeg hatt hodepine hver dag, slapp, verkende kropp og trøtt. Begynner å komme meg igjen, men armen/skulderleddet er veldig ømt ennå. 1
clyde Skrevet 8. juli 2021 #127 Skrevet 8. juli 2021 Blomsterpotta skrev (11 timer siden): Ble øm i armen ett par dager etter begge to, men etter andre har jeg hatt hodepine hver dag, slapp, verkende kropp og trøtt. Begynner å komme meg igjen, men armen/skulderleddet er veldig ømt ennå. Jeg har det sånn nå jeg og, etter dose en. Gruer meg virkelig til dose to. Tør ikke tenke på det. 1
Blekkulfina Skrevet 8. juli 2021 #128 Skrevet 8. juli 2021 NorthernLight skrev (11 timer siden): Tror vi kan slappe av der:) godt mulig vi kjenner litt mer etter andre dose. Men det går nok fint:) Ja, vanlige bivirkninger som hodepine/ feber osv er jeg ikke redd for, så lenge jeg slipper de lumske, mer alvorlige greiene😅 3
Gjest Tenk positivt Skrevet 8. juli 2021 #129 Skrevet 8. juli 2021 Jeg fikk vaksine igår, øm rundt stikket, ikke vonndt i armen ellers. Litt feberfølelse inatt og idag. Litt trykk i hodet, men ikke ekkelt.
Blomsterpotta Skrevet 8. juli 2021 #130 Skrevet 8. juli 2021 clyde skrev (3 timer siden): Jeg har det sånn nå jeg og, etter dose en. Gruer meg virkelig til dose to. Tør ikke tenke på det. Huff, håper det går helt fint for deg 😊 Nå er jeg iallefall fullvaksinert 2
Tash Skrevet 15. juli 2021 #131 Skrevet 15. juli 2021 Jeg var uvel første natten og utover dagen. Det gikk fort over. Men jeg var trøtt i flere dager. Helt sinnsykt trøtt😅 Aldri sovet så mye. Nå er det over og jeg er helt tilbake til normalen😊 Noen som vet om man «må» bli dårligere etter dose to? Eller er det folk som har hatt reaksjon etter dose én men ikke to?
TurkisVase Skrevet 15. juli 2021 #132 Skrevet 15. juli 2021 (endret) Tash skrev (22 minutter siden): Jeg var uvel første natten og utover dagen. Det gikk fort over. Men jeg var trøtt i flere dager. Helt sinnsykt trøtt😅 Aldri sovet så mye. Nå er det over og jeg er helt tilbake til normalen😊 Noen som vet om man «må» bli dårligere etter dose to? Eller er det folk som har hatt reaksjon etter dose én men ikke to? Jeg vet om et par stykk som fikk mer bivirkninger etter første dose enn andre. Men i 90% av tilfellene er dose 2 verst, basert på min bekjentskapskrets. Kjenner også en god del som fikk minimalt med bivirkninger etter både dose 1 og 2. Endret 15. juli 2021 av TurkisVase 3
Tash Skrevet 15. juli 2021 #133 Skrevet 15. juli 2021 TurkisVase skrev (1 time siden): Jeg vet om et par stykk som fikk mer bivirkninger etter første dose enn andre. Men i 90% av tilfellene er dose 2 verst, basert på min bekjentskapskrets. Kjenner også en god del som fikk minimalt med bivirkninger etter både dose 1 og 2. På én måte så tenker jeg at det er logisk å kjenne mer etter første dose, at det da er et helt ukjent stoff. Men ser jo også poenget med reaksjon etter andre dose fremfor første. Får bare se hvordan det går og så evnt ikke legge så mange planer de to første døgnene.. 😊
clyde Skrevet 15. juli 2021 #134 Skrevet 15. juli 2021 Tash skrev (3 minutter siden): På én måte så tenker jeg at det er logisk å kjenne mer etter første dose, at det da er et helt ukjent stoff. Men ser jo også poenget med reaksjon etter andre dose fremfor første. Får bare se hvordan det går og så evnt ikke legge så mange planer de to første døgnene.. 😊 Ikke planlegg noe de to første ukene sier jeg bare 😂 1
Tash Skrevet 15. juli 2021 #135 Skrevet 15. juli 2021 clyde skrev (16 minutter siden): Ikke planlegg noe de to første ukene sier jeg bare 😂 Å? Fikk du såpass reaksjon? 2
clyde Skrevet 15. juli 2021 #136 Skrevet 15. juli 2021 Tash skrev (Akkurat nå): Å? Fikk du såpass reaksjon? Yes, 14 dager og sliter fortsatt. 1
Tash Skrevet 15. juli 2021 #137 Skrevet 15. juli 2021 (endret) clyde skrev (7 timer siden): Yes, 14 dager og sliter fortsatt. Skitt… Leit å høre! Håper du snart føler deg bedre. Var det etter andre dose? Gikk første greit? Hva sliter du med? Trenger ikke svare hvis du ikke vil, altså😊 Endret 15. juli 2021 av Tash Skrivefeil
GrønnNellik68 Skrevet 16. juli 2021 #138 Skrevet 16. juli 2021 Vannmelon45 skrev (På 29.4.2021 den 18.25): Jeg skal ta vaksinen i morgen (pfizer). Er så ekstremt urolig for å få blodpropp, eller en Annen alvorlig bivirkning. I tillegg er jeg også ekstremt urolig for korona. Jeg kommer til å gå med dødsangst i 3 uker før jeg kan slappe av. Har div autoimmun sykdommer og er 33 år gammel. Har dere noen trøstende ord til en katastrofetenker? Kun en vond arm samme dag som vaksina
MorTil2 Skrevet 16. juli 2021 #140 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har ikke bestemt meg enda, men har lurt på en ting: det virker som om noen reagerer sterkere på dose 1 enn andre, til tross for at "normalen" er at det er dose 2 som gir sterkest reaksjon. Sannsynligvis fordi man da får en ekstra boost. Så da lurer jeg på, om det kan være slik at de som får kraftige reaksjoner på dose 1 kanskje har hatt Covid uten å ha visst det? Det er sikkert mange som iløpet av 1,5 år har hatt dårlige dager, men ikke dårlig nok til å teste seg. Noen av dere som har tatt dose 1 og som ser denne sammenhengen? Jeg kjenner et par som har hatt Covid, og som har blitt overraskende dårlig etter vaksinen. Faktisk dårligere enn da de var syk. 3
Anbefalte innlegg