AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg har aldri fått til intimfrisyrer, mørkt stivt hår. Vært på salong for voks men får bare blåmerker. Skal møte noen for sex og det er på tide å fikse hårveksten nedentil. Det blir alltid nupper og inngrodde hår i bikinilinje og på vulva, hva gjør jeg feil? voks, barbering (stivt) eller epilering? Er laser verdt det? Anonymkode: 82590...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg epilerer. Funker fint. Anonymkode: f825d...903 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 29. april 2021 #3 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg kjøpte IPL-maskin og er superfornøyd!! Legger, armhuler og bikini er relativt hårfritt kontinuerlig! Men det tar 10-14 uker da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 ablaze skrev (5 minutter siden): Jeg kjøpte IPL-maskin og er superfornøyd!! Legger, armhuler og bikini er relativt hårfritt kontinuerlig! Men det tar 10-14 uker da.. Hvilken kjøpte du? Anonymkode: 93145...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 30. april 2021 #5 Del Skrevet 30. april 2021 Braun Silk-Expert IPL Pro 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 18.11): Jeg epilerer. Funker fint. Anonymkode: f825d...903 Epilerer du vulva også?? Klemmes ikke huden sammen og du får sår da? Au!! Det hadde jeg aldri turt.😖😣 Tips til hvordan du gjør dette uten sårskader? Anonymkode: cef57...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Del Skrevet 4. mai 2021 ablaze skrev (På 30.4.2021 den 20.51): Braun Silk-Expert IPL Pro 5 Å har aldri trodd på disse fordi jeg har hørt så få brukere sier noe om de virker...og tenkt da de er for gode til å være sanne. Men nå ble jeg nysgjerrig igjen? Kan den fjerne hår på hele musa eller bare linjen rundt? Fjerner den hår på leggene som bare har litt farge? Jeg er helt lys i huden med mørke blonde hår på kroppen.. Anonymkode: cef57...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 4. mai 2021 #8 Del Skrevet 4. mai 2021 ablaze skrev (På 30.4.2021 den 20.51): Braun Silk-Expert IPL Pro 5 Denne bruker jeg også! 🤩🤩 Er helt fantastisk! Skulle ønske jeg begynte å bruke den for lenge siden! Har etter noen mnds bruk alltid hårfri ben, bikini linje, armhuler og armer. Ser i blandt at det vokser et par lange hår på leggene som ikke har blitt borte av laseren. Men da bare shaver jeg dem og går over igjen. Jeg hadde myyye hår. Snakker tykke sorte hår på ben, bikinilinjen og armer (pcos). Det funker også bra på underlivet. Jeg klarte aldri fjerne håret der før, både shaving og voksing ga meg masse nupper og inngrodde hår. Men om jeg bruker laseren får jeg ingenting kun glatt hud. Sykt digg. Bruker den på hele underlivet btw. Funker fint på meg siden jeg er veldig blek. Funker nok ikke på alle steder om du har områder med mørk hud, da den har en sensor som tilpasser styrken etter hvor mørk huden er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. mai 2021 #9 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg har LYS hud og mørke hår på bikini/underliv. Bruker samme Braun IPL som nevnt ovenfor her, men det er jo et langtidsprosjekt. Egner seg dårlig for «skal møte noen neste uke». Det som er verst for meg er epilering - men sukkervoks på salong gir veldig fine resultater. Ingen hudirritasjon bortsett fra at man jo må vente 2 døgn før trening/sex etc. Blir superglatt. Tålte overhodet ikke vanlig voksing. Men, jeg synes 6-700 kr hver måned på underlivet er i overkant når jeg ellers bruker penger på endel annen velvære - så jeg går for IPL hjemme for forhåpentligvis glatt resultat på sikt. Effekten til nå (ca 6 uker?) er at det vokser mye saktere ut og er blitt mindre hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 4. mai 2021 #10 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 18.09): Jeg har aldri fått til intimfrisyrer, mørkt stivt hår. Vært på salong for voks men får bare blåmerker. Skal møte noen for sex og det er på tide å fikse hårveksten nedentil. Det blir alltid nupper og inngrodde hår i bikinilinje og på vulva, hva gjør jeg feil? voks, barbering (stivt) eller epilering? Er laser verdt det? Anonymkode: 82590...d46 Tar jo noen uker/måneder men allerede etter andre bruk så blir huden mindre nuppete og rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg fikk kronisk nupper når jeg barberte, epilering fikk jeg ikke til pga. min personlig anatomi, voksing var ok men måtte på salong for å få det skikkelig og det ble dyrt. Så om du ikke får til å vokse selv vil jeg på det sterkeste anbefale en elektrisk barbermaskin, aka lady shaver, men mulig det er gammeldags uttrykk. Vurder også maskin beregnet på menn, de er laget for å kutte grovere hår og er gjerne av høyere kvalitet. Jeg får ingen nupper på denne måten, og det er heller ikke like ubehagelig mens det gror ut. Gjør det gjerne også etter dusj(dog du får de som kan brukes i dusjen og), da er hårene mykere. Anonymkode: 92d55...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #12 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg sluttet å fjerne det og ble mye lykkeligere Anonymkode: 905e0...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 4. mai 2021 #13 Del Skrevet 4. mai 2021 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå