Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 (endret) 1. Det er helt ok om du er glattbarbert, er frisert eller lar det vokse helt fritt og vilt. Du bestemmer 100% selv. 2. Hvorvidt om partneren din eller andre har egne preferanser om hvordan de foretrekker kjønnet ditt kan du ikke gjøre noe med. Tål at andre foretrekker noe annet enn deg selv. Du bestemmer fortsatt 100% selv. 3. Du ser fortsatt ut som en kvinne selv om du er helt glatt - det er lett å se forskjell på et barn og en kvinne. Du tiltrekker deg ikke pedofile partnere på grunn av ditt hårløse kvinnekjønn. 4. Partnere (menn og kvinner) som foretrekker hårløse kvinnekjønn er ikke pedofile. De fleste menn klarer fint å se forskjell på et barn og en kvinne. Pedofili handler om noe helt annet enn hårløse kjønn. 5. Man blir heller ikke for gammel til å fjerne hår, helt eller delvis. Utseende har ingen alder, ei heller har intimbarbering/frisering. 6. Partnere som KREVER at du skal se ut på en spesiell måte for å tilfredsstille partners preferanser: Da har du FEIL PARTNER som legger alt for mye vekt på utseende og trivielle ting, og som tenker mest på seg selv. En slik partner vil du aldri bli lykkelig med uansett og vil også tenke egoistisk i alle andre sammenhenger i forhold med deg. Sånn, da tror jeg at vi har dekket alt og kan legge de endeløse debattene om hvordan kvinnekjønnet skal være, bak oss. Følg denne veiledningen og ha det godt med deg selv og kjønnsorganet ditt. (Veiledningen kan også brukes av menn) Endret 29. april 2021 av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Takk for opplysningen Anonymkode: 72df3...f6f
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for opplysningen Anonymkode: 72df3...f6f Glad for å kunne hjelpe
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Syntes det var bra skrevet jeg. Jeg blanke i hva andre tenker om mitt hår/ikkehår, alt ettersom hva jeg føler for å gjøre med det. Anonymkode: 0aaec...816
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Nyttige opplysninger. Men for meg som ikke er så belest, når du sier vagina, mener du da vulva? Anonymkode: eedde...905
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nyttige opplysninger. Men for meg som ikke er så belest, når du sier vagina, mener du da vulva? Anonymkode: eedde...905 Fint at opplysningene kom til nytte. Takk selv for nyttige opplysninger, der var jeg for raskt. Selvfølgelig mener jeg Vulva !
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 Jeg satt særlig pris på 6. Jeg kan ikke få sagt nok hvor ekkelt det er når en mann kommer med en preferanse for underlivsfrisering. Det blir litt sånn: "Jasså, så eksen din har full busk hun?" der man egentlig bare har lyst å be eksen ta over roret igjen. Anonymkode: 4450e...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå