Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år gammel jente som er over gjennomsnittet glad i sex. Jeg har en kjæreste som er 28 år og vi møtes 2-3 ganger i uka. Vi har sex ca.1 gang kanskje 2 hver gang, men jeg vil ha mer. I starten av forholdet kunne vi ha sex opp til 6-8 ganger dagen, men nå har vi vært sammen i snart 2 år og jeg merker jeg savner sexen vi hadde i starten. Hvordan kan det gå tilbake til den mengden med sex? Vi er ganske flinke til å piffe opp sex livet der jeg vil prøve alt og handler inn masse sexy undertøy og leker. Sexen vi har nå er jo fantastisk, men jeg vil ha mer.. Er jeg kravstor? Sexavhengig? Han er som regel sliten etter sex en til to ganger.. 

Anonymkode: 8ecfa...d37

Videoannonse
Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Du skriver det jo selv. Han er sliten etter sexen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig å ha mye og mer sex i begynnelsen av forholdet. Du kan jo fortelle ham at du ønsker mer, men ikke legg det frem som et krav. Ikke noe er mer avtennnende enn mas om sex.

Jeg synes du er kravstor, og ja jeg tror du er sexavhengig hvis du vil ha sex mange ganger hver dag.

Anonymkode: 18e10...1ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 25 år gammel jente som er over gjennomsnittet glad i sex. Jeg har en kjæreste som er 28 år og vi møtes 2-3 ganger i uka. Vi har sex ca.1 gang kanskje 2 hver gang, men jeg vil ha mer. I starten av forholdet kunne vi ha sex opp til 6-8 ganger dagen, men nå har vi vært sammen i snart 2 år og jeg merker jeg savner sexen vi hadde i starten. Hvordan kan det gå tilbake til den mengden med sex? Vi er ganske flinke til å piffe opp sex livet der jeg vil prøve alt og handler inn masse sexy undertøy og leker. Sexen vi har nå er jo fantastisk, men jeg vil ha mer.. Er jeg kravstor? Sexavhengig? Han er som regel sliten etter sex en til to ganger.. 

For å ha mer sex sammen er det nok mer realistisk å møtes oftere enn å ha maraton 2×uka. 

Anonymkode: bbed3...1c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han egentlig ikke synes at du er sexy og hadde sex med deg til å begynne med fordi han savnet sex? Men er glad i deg uansett?

Anonymkode: 4a80a...727

AnonymBruker
Skrevet

dere kan jo prøve å bo sammen. kanskje du får mindre lyst etter å oppleve mer hverdag med han; være seg bremsespor i trusene og/eller sure svigermødre😄

evt får han mer lyst når maratonsex blir til halvmaraton😅

Anonymkode: ea10c...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt TS. Jeg er samme alder som deg. Tror det handler om at kvinner ofte vil ha lang sex flere ganger daglig, mens en mann vil ha sex hyppigere men kortere sex. Som regel mister menn tenningen etter de har kommet. 

Kanskje dere kunne ha prøvd mer seksuell lek, men som ikke nødvendigvis leder til orgasme. Tau (bare i seg selv), massasje, nærhet, kos🙂 Du må la fiffi hvile litt også vet du.

Anonymkode: ea1c5...fd1

• Liker 2
Skrevet

Finn deg en på siden som dekker dine behov, det man ikke vet har man ikke vondt av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han må trene og holde seg i form, være nøye med kostholdet. 

Anonymkode: 7a2af...d72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kanskje han egentlig ikke synes at du er sexy og hadde sex med deg til å begynne med fordi han savnet sex? Men er glad i deg uansett?

Anonymkode: 4a80a...727

Tror ikke dette er tilfellet men takk for at du brukte energi på å svare og prøve å gi meg dårlig selvtillit? 😋

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjønner deg godt TS. Jeg er samme alder som deg. Tror det handler om at kvinner ofte vil ha lang sex flere ganger daglig, mens en mann vil ha sex hyppigere men kortere sex. Som regel mister menn tenningen etter de har kommet. 

Kanskje dere kunne ha prøvd mer seksuell lek, men som ikke nødvendigvis leder til orgasme. Tau (bare i seg selv), massasje, nærhet, kos🙂 Du må la fiffi hvile litt også vet du.

Anonymkode: ea1c5...fd1

Jeg må vel kanskje slå meg til ro med at det blir mindre sex etter en stund i forholdet, jeg maser jo ikke om sex. Men vil vekke samme interesse hos han som jeg selv har. Jeg er jo med på alt, og vil prøve alt. Sex er godt og ser på det som min hobby 😂

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror ikke dette er tilfellet men takk for at du brukte energi på å svare og prøve å gi meg dårlig selvtillit? 😋

Jeg må vel kanskje slå meg til ro med at det blir mindre sex etter en stund i forholdet, jeg maser jo ikke om sex. Men vil vekke samme interesse hos han som jeg selv har. Jeg er jo med på alt, og vil prøve alt. Sex er godt og ser på det som min hobby 😂

..sex som hobby..sukk

Gjest Skogsalv
Skrevet

Du er ung. Tenk om 15 år,,,da blir det enda mindre på deg,,,om han har dabbet av så til de grader NÅ ! Du trenger en som er som deg 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 17.39):

Synes mannen din er slapp som 28 åring Ts....men har lært av ekspertpanelet her i KG at alle menn som ønsker sex oftere enn 1 gang i uka er seksuelle avvikere 😳

AnonymBruker
Skrevet

Sex 2 ganger i uka... Jeg hadde vært overlykkelig. 
Spol 5 år frem i tid og del det nummeret på 4 så er vi i samme båt... 

Anonymkode: f9a93...a35

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (21 timer siden):

..sex som hobby..sukk

Hvorfor sukk?

Sukk, så teit, eller sukk, det hadde vært no?

Anonymkode: a98c3...83b

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor sukk?

Sukk, så teit, eller sukk, det hadde vært no!

Anonymkode: a98c3...83b

Endret av Paramount

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...