Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå ble jeg veldig nysgjerrig😱

AnonymBruker
Skrevet

Min søster er veldig fornøyd (mye striper i håret), jeg synes prisen er for stiv til å prøve. 

Anonymkode: 05f39...f6c

AnonymBruker
Skrevet
Flynn skrev (2 timer siden):

Hei! Har noen her prøvd k18 hårkur? Er den verdt pengene? Veldig dyrt for 50ml...

https://k18hair.no/produkt/k18-molecular-repair-mask-50ml/#reviews

Ver så snill å ikke kjøp den.

Jeg har lest ingrediensene for deg, den inneholder mest vann og alkohol (de uttørkende variantene, også inneholder den ting du får i alle produkter som proteiner og billige vanlige saker. Samt et eller annet k18 som ikke har noe dokumentert effekt. 

Anonymkode: 24036...cbf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ver så snill å ikke kjøp den.

Jeg har lest ingrediensene for deg, den inneholder mest vann og alkohol (de uttørkende variantene, også inneholder den ting du får i alle produkter som proteiner og billige vanlige saker. Samt et eller annet k18 som ikke har noe dokumentert effekt. 

Tusen takk for råd! Da dropper jeg å kjøpe den ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den hos frisør og hun sa at denne kuren har revolusjonert markedet fordi den virker helt annerledes enn de andre. Nå er jeg ikke flink til å bruke hårkur til vanlig, men jeg fikk veldig fint hår av den, altså.

Anonymkode: 8559c...f86

Skrevet

Har prøvd den - og den fungerte ikke som beskrevet. Fulgte instruksjonen med å bruke shampoo og deretter ta produktet i hpndkletørket hår og la det trekke inn i minst 4 min før styling etc. Følte det la seg et belegg utenpå håret. Det så umiddelbart litt sunnere ut -men effekten forsvant igjen. 

Den er drøy i bruk - så 50 ml holdt faktisk til 8 behandlinger på mitt tynne, nordike halvlange hår. Men det reparerte ikke håret -det ble ingen betydeling bedring av hårkvalitetet  -får mye bedre effekt av kerastase og redken sine kurer.

Så min erfaring er at dette er penger ut av vinduet..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har prøvd den hos frisør og hun sa at denne kuren har revolusjonert markedet fordi den virker helt annerledes enn de andre. Nå er jeg ikke flink til å bruke hårkur til vanlig, men jeg fikk veldig fint hår av den, altså.

Anonymkode: 8559c...f86

Frisører er selgere. Du kunne fått fint hår med mange andre billigere kurer også.

Skrevet

Ingenting kan reparere skadet hår.  Hår er dødt og er bygget opp av det samme som negler, keratin.  En negl som er brukket eller er flisete kan heller ikke repareres. Den må files eller klippes.

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg kjøpte den på tilbud og synes faktisk at håret ble finere av den, men jeg er nå ikke så sikker på om jeg synes den er verdt pengene. 

Kommer til å bruke opp denne flasken og ta det hos frisør kanskje, men å kjøpe det til den prisen synes jeg ikke det er verdt. Det finnes andre gode hårkurer til halvparten eller mindre av prisen så da kan jeg like godt bruke de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...