Flynn Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Hei! Har noen her prøvd k18 hårkur? Er den verdt pengene? Veldig dyrt for 50ml... https://k18hair.no/produkt/k18-molecular-repair-mask-50ml/#reviews
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Min søster er veldig fornøyd (mye striper i håret), jeg synes prisen er for stiv til å prøve. Anonymkode: 05f39...f6c
Djungelvrål Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Flynn skrev (1 time siden): Hei! Har noen her prøvd k18 hårkur? Er den verdt pengene? Veldig dyrt for 50ml... https://k18hair.no/produkt/k18-molecular-repair-mask-50ml/#reviews 300 kr for 10 ml, det er lureri. 30 000 kr for 1000 ml eller 1 liter. Sier seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Flynn skrev (2 timer siden): Hei! Har noen her prøvd k18 hårkur? Er den verdt pengene? Veldig dyrt for 50ml... https://k18hair.no/produkt/k18-molecular-repair-mask-50ml/#reviews Ver så snill å ikke kjøp den. Jeg har lest ingrediensene for deg, den inneholder mest vann og alkohol (de uttørkende variantene, også inneholder den ting du får i alle produkter som proteiner og billige vanlige saker. Samt et eller annet k18 som ikke har noe dokumentert effekt. Anonymkode: 24036...cbf 2
Flynn Skrevet 30. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ver så snill å ikke kjøp den. Jeg har lest ingrediensene for deg, den inneholder mest vann og alkohol (de uttørkende variantene, også inneholder den ting du får i alle produkter som proteiner og billige vanlige saker. Samt et eller annet k18 som ikke har noe dokumentert effekt. Anonymkode: 24036...cbf Tusen takk for råd! Da dropper jeg å kjøpe den ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Jeg har prøvd den hos frisør og hun sa at denne kuren har revolusjonert markedet fordi den virker helt annerledes enn de andre. Nå er jeg ikke flink til å bruke hårkur til vanlig, men jeg fikk veldig fint hår av den, altså. Anonymkode: 8559c...f86
Cessa74 Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Har prøvd den - og den fungerte ikke som beskrevet. Fulgte instruksjonen med å bruke shampoo og deretter ta produktet i hpndkletørket hår og la det trekke inn i minst 4 min før styling etc. Følte det la seg et belegg utenpå håret. Det så umiddelbart litt sunnere ut -men effekten forsvant igjen. Den er drøy i bruk - så 50 ml holdt faktisk til 8 behandlinger på mitt tynne, nordike halvlange hår. Men det reparerte ikke håret -det ble ingen betydeling bedring av hårkvalitetet -får mye bedre effekt av kerastase og redken sine kurer. Så min erfaring er at dette er penger ut av vinduet.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har prøvd den hos frisør og hun sa at denne kuren har revolusjonert markedet fordi den virker helt annerledes enn de andre. Nå er jeg ikke flink til å bruke hårkur til vanlig, men jeg fikk veldig fint hår av den, altså. Anonymkode: 8559c...f86 Frisører er selgere. Du kunne fått fint hår med mange andre billigere kurer også. Anonymkode: 24036...cbf
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Ingenting kan reparere skadet hår. Hår er dødt og er bygget opp av det samme som negler, keratin. En negl som er brukket eller er flisete kan heller ikke repareres. Den må files eller klippes. 2
Gjest TheCatLady Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Jeg kjøpte den på tilbud og synes faktisk at håret ble finere av den, men jeg er nå ikke så sikker på om jeg synes den er verdt pengene. Kommer til å bruke opp denne flasken og ta det hos frisør kanskje, men å kjøpe det til den prisen synes jeg ikke det er verdt. Det finnes andre gode hårkurer til halvparten eller mindre av prisen så da kan jeg like godt bruke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå