Gå til innhold

Kan samleie gjøre at mensen starter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt murringer i flere dager, men den har ikke kommet enda. Litt redd den skal komme under sex? Så kan sex bidra til at mensen starter? 

Anonymkode: b3817...cd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Heller tvert i mot.

Anonymkode: 19a3c...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det. Det er jo en slim hinne som sprekker, og ved veldig røff sex har jeg opplevd at det kanskje var siste dyttet som skulle til. Men det kan også hende at mensen allerede hadde startet, og siden jeg ble våt at ting glei ut litt fortere enn vanlig

Anonymkode: 123b7...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør iallfall det for meg. Eller, ORGASME gjør at den typen mens der man «kjenner at den er igang selv om det av en eller annen grunn ikke har kommet noe ut ennå», endelig kommer ut. 

Jeg kan ha mensensymptomer i et par døgn; tyngdefølelse, hoven i vulva, hovne hender og føtter og litt sånn nummen i bekkenbunnen, murringer og kjenner kramper i livmorhalsen osv, uten at det kommer blod ut slik det vanligvis ville ha gjort. En orgasme, helst med samleie, og vips, så RASER blod og koagler ut i løpet av et par timer, og etter det er mensen over to døgn tidligere enn vanlig. 
Det er ikke slik at det fosser ut så fort jeg har hatt orgasme; kan ta 10-20 minutter, men det kommer.

Dette fungerer HVER gang mensen oppfører seg slik, og jeg har gjort det bevisst siden tenårene. 

Anonymkode: d88f5...9e7

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde i hvert fall det hos meg i natt. Sex og orgasmen, PANG kraftig mensen :fnise:

Anonymkode: 7188c...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det kan skje om mensen er veldig nært forestående. Men du fossblør jo ikke med en gang, mest sannsynlig bare litt rosa til å begynne med. 

Anonymkode: 19682...05d

AnonymBruker
Skrevet

For meg pleier det å gjøre det, fordi penetreringen får litt fart på ting.

Anonymkode: 0dce6...367

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, det kan skje om mensen er veldig nært forestående. Men du fossblør jo ikke med en gang, mest sannsynlig bare litt rosa til å begynne med. 

Anonymkode: 19682...05d

Det er da mange som fossblør fra første øyeblikk. 

Ja, hos meg starter sex opp mensen, spesielt hvis den har hengt seg opp litt og vært forsinka. 

Anonymkode: cdd47...786

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...