AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #21 Del Skrevet 30. april 2021 Mei88 skrev (7 timer siden): Signerer om svisker.. spiser du mye så hold deg i nærheten av en do😂 Så rart, jeg får bare luft i magen, ser seriøst ut som gravid i 5 måned etter svisker ...hihi Anonymkode: 89a11...254 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #22 Del Skrevet 30. april 2021 Koffein og natron kan sette fart på ting, spesielt om ikke har høy toleranse for det fra før. Nikotin også. Fett og vann kan hjelpe. Hvis du ikke har en underliggende sykdom og må ta medisiner eller tilskudd for å klare å gå do, er det noe alvorlig galt med kostholdet. Anonymkode: 7dbe2...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #23 Del Skrevet 30. april 2021 Lunken kaffe er garantert her. Anonymkode: aab18...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #24 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Koffein og natron kan sette fart på ting, spesielt om ikke har høy toleranse for det fra før. Nikotin også. Fett og vann kan hjelpe. Hvis du ikke har en underliggende sykdom og må ta medisiner eller tilskudd for å klare å gå do, er det noe alvorlig galt med kostholdet. Anonymkode: 7dbe2...446 Ikke nødvendigvis så drastisk. Ts sier hun spiser fiber, men ikke om det er en variert kilde. Det finnes flere typer fiber hvor en gjør deg hard i magen og en annen omvendt. Hvis ts ikke spiser nok av sistnevnte, men mye av første så blir dette resultatet. Anonymkode: 63a0b...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. april 2021 #25 Del Skrevet 30. april 2021 Kaffe,svisker,banan,druer,linfrø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #26 Del Skrevet 30. april 2021 Tørkede aprikoser. Kok opp vann og ha over de, til de er store og myke. Virker hver gang😎 Anonymkode: 63a5f...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennnny Skrevet 30. april 2021 #27 Del Skrevet 30. april 2021 Kiwi og grapefrukt Og et glass vann med to spiseskjeer eplesidereddik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #28 Del Skrevet 30. april 2021 Sukkerfrie pastiller og tyggis er rene avføringsmiddelet for min del🙈 Anonymkode: 17513...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #29 Del Skrevet 30. april 2021 Havresuppe... Er ikke uten grunn det serveres på sykehus. Bedre enn de fleste medisiner. Anonymkode: ead91...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrie <3 Skrevet 30. april 2021 #30 Del Skrevet 30. april 2021 Signerer denne! Tar 1 tablett om dagen, og mage fungerer som bare det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 30. april 2021 #31 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så rart, jeg får bare luft i magen, ser seriøst ut som gravid i 5 måned etter svisker ...hihi Anonymkode: 89a11...254 Åå.. ja jeg må spise riktig mengde.. ikke for mye, men bare 2-3 stk gir luft 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #32 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke nødvendigvis så drastisk. Ts sier hun spiser fiber, men ikke om det er en variert kilde. Det finnes flere typer fiber hvor en gjør deg hard i magen og en annen omvendt. Hvis ts ikke spiser nok av sistnevnte, men mye av første så blir dette resultatet. Anonymkode: 63a0b...50b Greia med fiber er at det må inntas rikelig med væske for at det skal virke mageregulerende. Drikker man for lite samtidig som man inntar mye fiber blir man lett forstoppet..... Anonymkode: 2ceff...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 30. april 2021 #33 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 17.31): Svisker! alle aldershjem har svisker. Sviskeyoghurt er standard, svisker i skap, svisker i skuffer, svisker i safen. Anonymkode: 243ca...bf1 Haha! True that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 30. april 2021 #34 Del Skrevet 30. april 2021 Dadler er min venn... Chiafrø evt og linfrø i et glass med biola eller yoghurt. Drikk mye vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #35 Del Skrevet 30. april 2021 En neve Läckerol :p Anonymkode: f9d60...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #36 Del Skrevet 30. april 2021 Kaffe pleier som oftest å få gang på min mage. Eller bare å ta seg en god gåtur ute. Anonymkode: d87df...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #37 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 5.14): Sterk kaffe funker her! Surkål og syltede agurker også (diare oppover veggen omtrent av sistnevnte (knis) ) Anonymkode: 89a11...254 Kan sylteaguk ha den effekten?😮 har vært så trøblete i magen i senere tid og har faktisk spist en skive sylteagurk her og der som jeg aldri før har spist i hele mitt liv Anonymkode: 0a2ba...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #38 Del Skrevet 2. mai 2021 Bland kakao, kaffe og veldig mørk sjokolade (80% eller hva det er) sammen. Smaker høgg men er effektivt. Iskaldt vann kan også hjelpe. Når jeg er forstoppet kan kaffe alene gjøre det verre. Svisker har aldri fungert for meg. I verste fall tar jeg bare laktulose fra apoteket. Men det er selvsagt stengt idag Anonymkode: 4e846...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #39 Del Skrevet 3. mai 2021 Støtter rådet om å kutte ut fiber. Fiber gjør meg hard og løs i magen om hverandre. Reduserte på fiber, fikk mindre og mindre problemer. Helt til jeg kuttet helt ut, så hadde jeg diaré i to uker i en omstillingsperiode og så har jeg hatt perfekt avføring hver gang så lenge jeg spiser som jeg skal, altså bare kjøtt. Anonymkode: 58e0f...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå