Gå til innhold

Ansiktsrens til sensitiv, kombinert hud. Tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Det er jo en jungel av hudpleieprodukter der ute, men jeg bare lurer på om noen av dere vet om en ansiktsrens til sensitiv, kombinert hud? Til 50-150 kr eller rundt der.

Hadde satt pris på tips 🙂

Anonymkode: 04c9a...1a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dermalogica Ultracalming Cleanser er grei (500 ml for ca 475, så stor flaske). Cleanseren skal uansett kjapt av huden, den skal ikke ligge på :) Lukter ikke og varer lenge.

Anonymkode: 2f818...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dermalogica Ultracalming Cleanser er grei (500 ml for ca 475, så stor flaske). Cleanseren skal uansett kjapt av huden, den skal ikke ligge på :) Lukter ikke og varer lenge.

Anonymkode: 2f818...2c3

Takk for tips, men den var dyr. Sure penger om den ikke skulle funke for min hud. 😅

AnonymBruker
Skrevet

La Roche-Posay Toleriane Dermo cleanser, den er gull! Jeg har også sensitiv, kombinert hud og denne har jeg brukt i mange år

Anonymkode: 4bb05...8c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La Roche-Posay Toleriane Dermo cleanser, den er gull! Jeg har også sensitiv, kombinert hud og denne har jeg brukt i mange år

Støtter denne, veldig god til kombinert hud🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips. Skal se litt nærmere på den. :) 

Roci skrev (1 time siden):

Støtter denne, veldig god til kombinert hud🙂

:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for tips, men den var dyr. Sure penger om den ikke skulle funke for min hud. 😅

Du kan be om prøver på Dermalogica produktene på apoteket. Vet at ihvertfall Vitusapotek fører merket. Det samme gjelder forresten La Roche Posay som nevnes et annet sted i tråden.

AnonymBruker
Skrevet
Sandie skrev (På 30.4.2021 den 17.21):

Du kan be om prøver på Dermalogica produktene på apoteket. Vet at ihvertfall Vitusapotek fører merket. Det samme gjelder forresten La Roche Posay som nevnes et annet sted i tråden.

Ja, får gjøre det en dag. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...