AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Del Skrevet 29. april 2021 Hadde ubeskyttet sex en dag før eggløsning. I dagene som har fulgt, så har jeg kjent en stikkende følelse ved eggstokkene. Dette har jeg kjent før i forbindelse med eggløsning, men aldri så lenge. Det har bare ikke stoppet denne gangen, nå er jeg på fjerde dagen, og kjenner fortsatt små stikk innimellom. Så vidt jeg har forstått, så er det umulig å kjenne en eventuell graviditet på kroppen så tidlig, før egget en gang har festet seg, men synes det bare er så rart. Det er i alle fall noe nytt for meg, som jeg ikke har opplevd tidligere. Er det noen andre som har kjent noe lignende? Anonymkode: 79e5e...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. april 2021 #2 Del Skrevet 29. april 2021 Det er ikke mulig, nei. Du kjenner symptomer fordi du ønsker/frykter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Del Skrevet 29. april 2021 Det er fysisk umulig. Og ja, det er garantert andre som har følt på akkurat det samme, fordi det er helt ordinære symptomer på eggløsning. Jeg kjente aldri eggløsningen før jeg ble prøver, og jo lengre jeg var prøver jo mer kjente jeg. Anonymkode: fd575...db0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 Når man er mer oppmerksom og obs, kjenner man plutselig mye som man ignorerer i en vanlig syklus. Men for all del, kan jo hende at det er det. Det er ikke umulig. Det er bare at symptomene ligner veldig på en vanlig syklus så tidlig, så det å skille det fra hverandre omtrent før kroppen har reagert, er jo veldig imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. april 2021 #5 Del Skrevet 29. april 2021 Kjenner samme stikkingene men vet at man faktisk ikke kan kjenne noe før egget faktisk er festet til kroppen i det minste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Del Skrevet 30. april 2021 Utrolig nok hadde jeg stikkinger ut mot høyre side da jeg ble gravid. Veldig rar følelse, for jeg har ofte litt murringer før mensen men det er ved livmor, ikke ut mot lysken og der eggstokkene ligger. Dette begynte ca 3 dpo, og det er fremdeles små stikkinger på samme side. Leser på nettet at det trolig nå er det gule legemet som produserer hormoner. Anonymkode: a7f20...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Utrolig nok hadde jeg stikkinger ut mot høyre side da jeg ble gravid. Veldig rar følelse, for jeg har ofte litt murringer før mensen men det er ved livmor, ikke ut mot lysken og der eggstokkene ligger. Dette begynte ca 3 dpo, og det er fremdeles små stikkinger på samme side. Leser på nettet at det trolig nå er det gule legemet som produserer hormoner. Anonymkode: a7f20...ae9 Dette føler jeg annenhver eggløsning. Av og til til høyre, av og til til venstre, av og til kun midt på, altså rundt livmor. Anonymkode: fd575...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette føler jeg annenhver eggløsning. Av og til til høyre, av og til til venstre, av og til kun midt på, altså rundt livmor. Anonymkode: fd575...db0 Ok, folk er forskjellige. Jeg har aldri hatt stikkinger før ved eggløsning Eneste symptomet jeg har hatt på eggløsning er eggløsningsslim. Så det var faktisk annerledes denne gangen da jeg ble gravid for første gang! Anonymkode: a7f20...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå