Gå til innhold

Er det noen erfarne sviskespisere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med hard mage og fikk tipset om svisker. Hvor mye bør man spise for å få løst opp systemet? Og hvor mange for vedlikehold?? 

Når bør man spise de? Og spiser man de bare av boks/pose?? Kan dette hjelpe på vektnedgang også? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er ekstra effektive hvis du bløter dem i vann. Prøv deg frem så ser du hvor mange som trengs.

Anonymkode: c0999...abe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spis en pose. Svisker inneholder kalorier som gjør at du går opp i vekt, om du får i deg flere enn du forbrenner. 

Anonymkode: 66d47...3bb

• Liker 2
Skrevet

Husk å drikk mye vann i tillegg! 😊 

• Liker 1
Skrevet

Legg de i en skål med vann og ha dem i kjøleskapet. Spis 4-5 morgen og kveld. Drikk godt med vann. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spis en pose. Svisker inneholder kalorier som gjør at du går opp i vekt, om du får i deg flere enn du forbrenner. 

Anonymkode: 66d47...3bb

En hel pose svisker ville ikke jeg ha anbefalt :sjokkert: Det holder med noen få svisker sammen med vann.

Anonymkode: be411...c8c

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenker prøv deg ut litt, tror det er litt individuelt. Det finnes blant annet sviskejuice osv du kan få kjøpt i babyavdelingen, om man blir lei å spise svisker hele. Jeg anbefaler også å teste ut linfrø f.eks. blandet med biola, da det også skal kunne hjelpe med å løse opp litt 🙂

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips🙏🏼🌸 da må jeg bare få kommet meg til butikken! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv deg frem :) Hvis jeg spiser for mange får jeg luftig urolig mage😅

Anonymkode: b799c...69a

• Liker 1
Skrevet

Luft i magen har jeg fra før av 🙈 

Magen min er helt på bærtur om dagen! 

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med hard mage innimellom jeg også. Jeg pleier å kjøpe tørket aprikos, da kan jeg spise en hel pose på kvelden så kommer alt ut morgenen etter. Prøvde å gjøre det samme med svisker en gang, men da fløy jeg på do hele natta. 

Anonymkode: f7311...72f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan koke de og lage kompott. Bruker å hjelpe kidden ihvertfall 🙂

Anonymkode: 16526...6d8

AnonymBruker
Skrevet
cafele skrev (18 timer siden):

Jeg sliter med hard mage og fikk tipset om svisker. Hvor mye bør man spise for å få løst opp systemet? Og hvor mange for vedlikehold?? 

Når bør man spise de? Og spiser man de bare av boks/pose?? Kan dette hjelpe på vektnedgang også? 

spis en daddel om dagen, det hjelper meg...

Anonymkode: f31de...104

Skrevet (endret)

Kan anbefale å blande 1 ss linfrø i et beger med sviskeyoghurt og la det svelle en times tid. Det får som regel fart på sakene.

Husk å drikke godt med vann også!

Endret av Khloe
AnonymBruker
Skrevet

Svisker til frokost, lunsj, middag og kvelds. :spise:

Anonymkode: f084c...967

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

spis en daddel om dagen, det hjelper meg...

Anonymkode: f31de...104

Er jo ingen som spiser dadler. :ninja:

Skrevet

Orker hvertfall ikke å spise en hel pose. Men en liten neve ett par ganger om dagen virker å fungere! 
Tror heller ikke jeg orker å fortsette å spise de jeg la i vann, ble veldig ekkel konsistens. 
noe skjer hvertfall!! Så får håpe jeg får spist litt hver dag, så magen blir stabil! 

takk for gode tips!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er jo ingen som spiser dadler. :ninja:

Jo, til jul 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...