Javisst Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Hei, har bestilt meg nytt kjøkken og gleder meg veldig. Skal male før det blir montert, men ser at det ikke står så mye om mørke brunfarger og hva som kan passe til dette. Bildet av frontene finner dere under: Fargen de har valgt er en enkel hvit. Men jeg leser at blått kan passe, vet dog ikke hvilken blå. Noen som vet? Har de på malebutikkene peiling på dette? Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Mange liker lys blå mot mørk brun, jeg hater det. Ellers hadde jeg selv gått for mer toniton, kanskje malt veggen i fargen i en lys greige/beige farge som på bildet. På bildet ditt er det ikke hvit vegg! Den er garantert en dus greige. Anonymkode: 7739a...5d5
Javisst Skrevet 29. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange liker lys blå mot mørk brun, jeg hater det. Ellers hadde jeg selv gått for mer toniton, kanskje malt veggen i fargen i en lys greige/beige farge som på bildet. På bildet ditt er det ikke hvit vegg! Den er garantert en dus greige. Anonymkode: 7739a...5d5 Takk for svar, utgangspunktet mitt var en krem-hvit eller beige. Noterer meg geige, da har jeg lært et nytt ord i dag og!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Javisst skrev (7 timer siden): Hei, har bestilt meg nytt kjøkken og gleder meg veldig. Skal male før det blir montert, men ser at det ikke står så mye om mørke brunfarger og hva som kan passe til dette. Bildet av frontene finner dere under: Fargen de har valgt er en enkel hvit. Men jeg leser at blått kan passe, vet dog ikke hvilken blå. Noen som vet? Har de på malebutikkene peiling på dette? Takk for svar. blått passer godt til brunt fordi det er komplementærfarger. Nyanser av gult og beige passer fordi det er nyanser av brunt. Grønt passer, fordi grønt er overalt i naturen og passer per definisjon til alt. Jeg har gode erfaringer med Jotuns fargerådservice. Der kan du sende inn et konkret spørsmål om ditt hjem, og få svar tilpasset deg. Tar en dag eller to. Hun som svarer der har stålkontroll på undertonen i alle fargene Jotun har, og gir skikkelig gode råd: Anonymkode: bf876...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): blått passer godt til brunt fordi det er komplementærfarger. Nyanser av gult og beige passer fordi det er nyanser av brunt. Grønt passer, fordi grønt er overalt i naturen og passer per definisjon til alt. Jeg har gode erfaringer med Jotuns fargerådservice. Der kan du sende inn et konkret spørsmål om ditt hjem, og få svar tilpasset deg. Tar en dag eller to. Hun som svarer der har stålkontroll på undertonen i alle fargene Jotun har, og gir skikkelig gode råd: Anonymkode: bf876...d9b glemte lenke: https://fargerad.jotun.no/ Anonymkode: bf876...d9b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Javisst skrev (På 29.4.2021 den 15.30): Hei, har bestilt meg nytt kjøkken og gleder meg veldig. Skal male før det blir montert, men ser at det ikke står så mye om mørke brunfarger og hva som kan passe til dette. Bildet av frontene finner dere under: Fargen de har valgt er en enkel hvit. Men jeg leser at blått kan passe, vet dog ikke hvilken blå. Noen som vet? Har de på malebutikkene peiling på dette? Takk for svar. Jeghar washed linen til mitt sinap kjøkken 🤩 Anonymkode: 92db9...0f4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Du må også ta hensyn til fargene på tak, lister, gulv og tilstøtende rom. Skal du male bare mellom skapene eller et helt rom? Har du prøvd å se etter inspirasjon på instagram eller pinterest? Anonymkode: 07cba...752
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Jeg har raw canvas til mitt sinnarp kjøkken. Anonymkode: 1d3f7...655
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Minty breeze vi har et annet kjøkken men mørk brune benkeplater. Anonymkode: 05b39...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå