AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Er det flere her som er som meg? Ikke liker å klemme alle mulige folk? Jeg har enkelte personer i min omgangskrets og kjærestens familie som er veldig nærgående og det jeg opplever som intimsone-invaderende. Føler nå at jeg med korona som argument kan holde disse mer på avstand.. Er det andre her som planlegger det samme? Anonymkode: d026c...f6d 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det flere her som er som meg? Ikke liker å klemme alle mulige folk? Jeg har enkelte personer i min omgangskrets og kjærestens familie som er veldig nærgående og det jeg opplever som intimsone-invaderende. Føler nå at jeg med korona som argument kan holde disse mer på avstand.. Er det andre her som planlegger det samme? Anonymkode: d026c...f6d Det tok deg over et år med korona og avstandsregler før det sank inn ? De fleste klemmer ikke nå, uansett om de liker det eller ikke. Velkommen etter ! Anonymkode: 3c837...60c 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det flere her som er som meg? Ikke liker å klemme alle mulige folk? Jeg har enkelte personer i min omgangskrets og kjærestens familie som er veldig nærgående og det jeg opplever som intimsone-invaderende. Føler nå at jeg med korona som argument kan holde disse mer på avstand.. Er det andre her som planlegger det samme? Anonymkode: d026c...f6d For oss med OCD er dette supert Jeg har helt sluttet med kroppskontakt med andre enn familien. Og syns det er helt fantastisk! Hater håndhilsing.. det er mange som tar jeg i ansiktet, er dårlige til å vaske hender etter dobesøk osv. Anonymkode: 0dd8e...8ff 1
Pingvinen Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Nei. Savner klemming. Men er god på å lese kroppsspråk og skjønner fort når noen ikke vil klemme 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Jeg har ikke noe imot klemming, av et eller annet grunn synes jeg at akkurat klemming er helt gret. Håndhilsing derimot, der er jeg kjempeglad at jeg slipper nå. Takler ikke håndhilsing, jeg sitter bare igjen med følelsen at jeg må gå og vaske hendene. jeg håper inderlig at vi har sluttet for godt med håndhilsing, etter korona. 😅 Anonymkode: 3e831...660
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Herlig å slippe alle disse omfavnelsene. Det er så utypisk norsk. Har alltid tenkt at voksne menn som står og nusser hverandre er noen raringer. Kommer alltid til å tenke det, men er med på leken likevel. Anonymkode: 22b81...5cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå