AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Det passer bestmed min livssituasjon siden jeg er avhengig av en viss inntekt og samboer er i ferd med å bli ufør. Jeg vet man ikke kan få tilpasset når man er ute i praksis, men går det greit ellers? Anonymkode: 1b342...c2d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Ja. Katharina Flatland har vel brukt ca 10 år hittil på legeutdannelsen sin. Anonymkode: c902c...7f0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Det er alltid noen som bruker lengre tid av ulike grunner. Det kan variere litt fra sted til sted hvor lett/vanskelig det er, så du må nesten undersøke for det aktuelle studiestedet. Anonymkode: 6d526...3b4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 I utgangspunktet lar det seg vanskelig tilpasse, men vi er flere som bruker et par år ekstra av ulike grunner. Jeg ville ha hørt med studiestedet du tenker deg inn på. Anonymkode: 1564a...9ea
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Du bør ikke satse på at det går seg til, det skal ofte være gode grunner for å utsette eksamener, det skal være plass på neste kull osv. I tillegg tror jeg nok du vil slite med å på turnusplass om du bruker 9 år på noe de andre har klart på 6, det skriker ikke akkurat stå-på-vilje og arbeidsevne. Les forresten gjerne her om en som også trodde det var bare å utsette, ikke lik situasjon da hun faktisk hadde god grunn, men likevel. https://universitas.no/sak/67454/pia-28-hadde-ett-ar-igjen-sa-ble-hun-kastet-ut-av-/ Anonymkode: c6b9f...11e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du bør ikke satse på at det går seg til, det skal ofte være gode grunner for å utsette eksamener, det skal være plass på neste kull osv. I tillegg tror jeg nok du vil slite med å på turnusplass om du bruker 9 år på noe de andre har klart på 6, det skriker ikke akkurat stå-på-vilje og arbeidsevne. Les forresten gjerne her om en som også trodde det var bare å utsette, ikke lik situasjon da hun faktisk hadde god grunn, men likevel. https://universitas.no/sak/67454/pia-28-hadde-ett-ar-igjen-sa-ble-hun-kastet-ut-av-/ Anonymkode: c6b9f...11e Guri nå måtte jeg inn her og lese. Ganske spesielt at det var behandlerne hennes ved psykiatri som oppfordret henne til å fortsette studiene som vanlig, og ikke søke sykepermisjon. Hadde hun gjort det hadde kanskje ting vært annerledes. Stakkars, håper det ordner seg for henne! IKK ts, btw. Anonymkode: 6180f...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå