AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Del Skrevet 29. april 2021 Må man betale toll og moms ved bestilling der? Ser de sender fra utlandet?? Men det er gratis frakt og retur? Anonymkode: a284a...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Del Skrevet 29. april 2021 Na-kd er registrert i VOEC og oppkrever mva. Jeg har ikke betalt toll når jeg har bestilt derfra. Anonymkode: 22deb...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Del Skrevet 29. april 2021 Alle priser er inkludert i prisen som står oppgitt. Ingen toll og moms. Bestilt derfra maange ganger! Gratis frakt og retur ☺️ Veldig grei side og bestille fra, og ikke minst mye fint! Anonymkode: 0ac33...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Del Skrevet 29. april 2021 Tusen takk😊 Hvordan er størrelsene? Jeg ser at modellene som er større enn meg bruker XS, men jeg bruker aldri det, kun S🤔 Anonymkode: a284a...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle priser er inkludert i prisen som står oppgitt. Ingen toll og moms. Bestilt derfra maange ganger! Gratis frakt og retur ☺️ Veldig grei side og bestille fra, og ikke minst mye fint! Anonymkode: 0ac33...2db Det står gratis frakt og retur, men i kassa står det fraktgebyr 79, det er jo lureri når de skriver gratis frakt!!😠 Anonymkode: a284a...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 29. april 2021 #6 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det står gratis frakt og retur, men i kassa står det fraktgebyr 79, det er jo lureri når de skriver gratis frakt!!😠 Anonymkode: a284a...c7d Gratis frakt over kr. 349,-. https://www.na-kd.com/en/customer-service/delivery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Del Skrevet 29. april 2021 Føsleguri skrev (16 minutter siden): Gratis frakt over kr. 349,-. https://www.na-kd.com/en/customer-service/delivery Ja, det var oppe i 800... Anonymkode: a284a...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det står gratis frakt og retur, men i kassa står det fraktgebyr 79, det er jo lureri når de skriver gratis frakt!!😠 Anonymkode: a284a...c7d Hmm, har aldri betalt frakt der, og har bestilt derfra sikkert 20 ganger. Men dem har kanskje et minimumsbeløp for hvor mye du må bestille for? Vet ikke, har vel alltid bestilt ganske mye i slengen når jeg har bestilt. Om du går videre til der du skriver adresse, forsvinner ikke frakten da? Anonymkode: 0ac33...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det var oppe i 800... Anonymkode: a284a...c7d Skriv inn adresse og velg fraktalternativ, så tror jeg du får gratis! Anonymkode: 0ac33...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #10 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skriv inn adresse og velg fraktalternativ, så tror jeg du får gratis! Anonymkode: 0ac33...2db Takk, hva skjer om man må returnere en av tingen og den er under beløpet for gratis frakt og retur? Blir man da trukket for frakten? Anonymkode: a284a...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #11 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk, hva skjer om man må returnere en av tingen og den er under beløpet for gratis frakt og retur? Blir man da trukket for frakten? Anonymkode: a284a...c7d Nei, det har aldri skjedd meg hvertfall, og jeg har flere ganger returnert hele bestillingen ingen returgebyr heller slik som flere opererer med! Anonymkode: 0ac33...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå