Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #21 Skrevet 5. september 2005 Vi skulle egentlig ikke på bryllupsreise for vi måtte legge nytt tak på huset vårt....og nå er det gjort. Men så ringte foreldrene min eog inviterte oss med på tur til Tyrkia 1 uke nå i september så vi kaller det for bryllupsreise Giftet oss 4. juni
Gjest Kommende brud Skrevet 5. september 2005 #22 Skrevet 5. september 2005 Takk for alle svar/forslag!! Veldig greit å høre hva andre gjør! Sita: hvor på Kreta var dere? Og når på året var det? Vi gifter oss på slutten av juli/starten av august, er det alt for varmt der da? Min kjære liker ikke at det er altfor varmt, men han han lyst til å dra til Kreta Vi ønsker å dra et par-tre dager etter bryllupet, er det varmest der på den tiden kanskje.. Vil jo ha sol og herlig vær, men hvis det er så varmt at man ikke orker å gjøre noe, blir det ikke så stas.. Har hørt at Chania er er fin plass...flere forslag?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #23 Skrevet 5. september 2005 Vi var i Thailand, og vi reiste mandagen - to dager etter bryllupet. Jeg synes det var perfekt å reise så kort tid etter bryllupet. Når man har planlagt bryllupsdagen i et helt år, er det greit at man ikke kommer tilbake til hverdagen med jobb og mas med en gang. Jeg kunne ikke gått på jobb i uka etter bryllupet og så reist lenge etterpå. Da hadde det ikke vært bryllupsreise for meg. Ulempen var at vi jo måtte pakke til turen, men det gjorde vi på forhånd, slik at vi ikke trengte å pakke på den første dagen som nygift.
Gjest Principessa Skrevet 5. september 2005 #24 Skrevet 5. september 2005 Vi skal til Maldivene - Meeru - i januar. Halvt år etter bryllupet!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #25 Skrevet 5. september 2005 Vi satsar på ein hopp-på-tur til ein plass det er varmt!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #26 Skrevet 5. september 2005 Vi dro til Danmark påfølgende mandag etter bryllupet. Det var deilig ! Vi var der en uke.
Gjest Bryllupsreise Skrevet 6. september 2005 #27 Skrevet 6. september 2005 Vi dro til Bali, men hadde da kombinert bryllup og bryllupsreise siden vi giftet oss i Singapore.
Angelheart Skrevet 6. september 2005 #28 Skrevet 6. september 2005 Vi var i Roma. En perfekt plass for forelskede og overlykkelige mennesker. Vi hadde sagt ifra på forhånd at det var bryllupsreise, så vi ble behandlet som konger (eller konge og dronning, da..... ) Vi giftet oss en lørdag og reiste på tur onsdagen etter. Dagene i mellom hadde vi fri og det er jeg glad for. Som noen andre sa, så trenger man ofte noen dager for å "lande", samt fikse alle praktiske detaljer som utpakking, levering av brudekjole (leid) og andre slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #29 Skrevet 6. september 2005 Vi kom hjem fra bryllupsreisa vår i gårkveld! Vi var først tre dager i Miami, bodde på topphotell på Miami Beach før vi reiste på 1 ukes cruise i Østre Karibien (vi besøkte Puerto Rico, St Martin, St Thomas og Bahamas). Etterpå bodde vi en uke på 5stjernes spahotell i Fort Lauderdale i Florida. Hele ferien var helt topp, og cruiset var over all forventning! Vi var veldig heldige med været (hadde bare litt regn på den første øya), vi missa Katrina med et par dager! Miami og Fort Lauderdale bar sterkt preg av at hurricanen hadde rast over... Vi hadde leiebil hele den siste uka, og vi kjørte til Orlando hvor vi var i Epcot-senteret (Anbefales virkelig!!) I tillegg besøkte vi et par andre artige steder der. Ellers ble det stort sett sol og shopping. Hadde ikke villa bytta nei... ;-)
Gjest Gjest_ThereseF_* Skrevet 6. september 2005 #30 Skrevet 6. september 2005 Vi kom hjem fra bryllupsreisa vår i gårkveld! Vi var først tre dager i Miami, bodde på topphotell på Miami Beach før vi reiste på 1 ukes cruise i Østre Karibien (vi besøkte Puerto Rico, St Martin, St Thomas og Bahamas). Etterpå bodde vi en uke på 5stjernes spahotell i Fort Lauderdale i Florida. Hele ferien var helt topp, og cruiset var over all forventning! Vi var veldig heldige med været (hadde bare litt regn på den første øya), vi missa Katrina med et par dager! Miami og Fort Lauderdale bar sterkt preg av at hurricanen hadde rast over... Vi hadde leiebil hele den siste uka, og vi kjørte til Orlando (en overnatting der) hvor vi var i Epcot-senteret (Anbefales virkelig!!) I tillegg besøkte vi et par andre artige steder der. Ellers ble det stort sett sol og shopping. Hadde ikke villa bytta nei... ;-) ← Dette var meg...glemte å logge inn! Vi reiste forresten 1,5uke etter bryllupet.
Vibbs Skrevet 8. september 2005 #31 Skrevet 8. september 2005 Vi reiser mandage etter (lørdag bryllup) til Kenya. Her skal vi først ha 5 dagers safari, før vi avslutter med 10 dager på stranda i Zanzibar Jeg jobber i reisebyrå og får bra deal her, men ellers er dette en ganske dyr fornøyelse - men åååååååå som jeg gleder meg
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 8. september 2005 #32 Skrevet 8. september 2005 Vi var på Maldivene, Kuredu. Rett og slett superromantisk og perfekt for bryllupsreisende. Øya var full av honeymooners! Det ser virkelig ut som paradis der, hvite strender og turkisfarget vann! Vi reiste onsdag etter bryllupet og det var helt perfekt, da fikk vi tid til å samle oss litt, samt at vi slapp noe stress de første dagene i ekteskapet!
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #33 Skrevet 9. september 2005 Vi dro til Madrid. Slitsom plass, skulle ønske vi hadde valgt et annet sted.
Calla Skrevet 9. september 2005 #34 Skrevet 9. september 2005 Vi drar på bryllupsreise om 5 dager!!! Cruise i middelhavet.... Flyr først til Barcelona, hvor båten går fra...så blir det turer innom Roma, Tunisia, Cannes +++...Gleder meg!!
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2005 #35 Skrevet 9. september 2005 Vi reiste til København, vi - 4 dager. Dro en uke etter bryllupet vårt
sensommer brud Skrevet 10. september 2005 #36 Skrevet 10. september 2005 Vi skal ha storby ferie "oval weekend" som det heter. Uten barn (jippiiii)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå