Gå til innhold

Bryllupsreise

Gjest Kommede brud

Anbefalte innlegg

Gjest Kommede brud
Skrevet

Hvor skal folk på reise? Og hvor lenge etter bryllupet? Hvorfor drar dere dit/var dere fornøyde med turen dere som er godt gift? Kanskje greit å vente et par dager etter bryllupet så vi får pakket ned gaver osv? Gode forslag til augustreise? Sol bad kultur og opplevelser.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på bryllupsreise i Hellas (Santorini) og var veldig fornøyd med det valget. Romantisk liten øy. vi reiste ca. 2 uker etter bryllupet, og er glad for det. fikk da tid til å komme i orden etter bryllupet og fordøye det litt, pakke ut og div.

Skrevet

Vi reiste så langt som til Skagen i Danmark søndagen etter.

Vi var veldig fornøyd med valget! Men det er veldig oss.. Gå å kose oss, fotografere, handle, spise god mat, ta seg ei øl....

Synes det var godt å reise dagen etter. Da fikk vi litt tid for oss selv. Når vi kom hjem brukte vi ei god uke på å pakke ut gaver....

Vi hadde med oss bærbar pc og minnekort - så bilde rfikk vi se! Det er jeg kjempeglad for - fikk liksom fordøya litt dagen etter

Skrevet

Vi reiste til Dubai to uker etter bryllupet. Vi hadde aldri vært der, og valgte reisemålet fordi vi begge hadde lyst å se Dubai. Dette har vi ikke angret på. Vi ble behandlet som kongelige på hotellet, strendene var fine, folk var venlige, vi fikk slappet masse av, slapp å bekymre oss for været, da det kun er 4 regndagr i året, og sist men ikke minst, Dubai er et shoppingparadis!

I tillegg så var vi ei uke i kroatia like etter dette, men da var det med venner, så det regner vi ikke med som bryllupsreise :)

Skrevet

Vi reiser til Roma tre dager etter bryllupet. Vi skal også være i Forenze i noen dager av bryllupsreisen.

Skrevet

Vi reiser om en uke på først 2 ukers cruise i Karibien, og så en uke med bil i Florida USA. Det er da 2 mnd og en uke etter bryllupet.

Det ble nok ganske langt mellom bryllup og reise, og i etterkant ser jeg at en mnd mellom hadde holdt. Men det var flere grunner til at vi valgte å vennte så lenge (jobb, tid til å ordne med pas o.l) Nå som høsten setter inn for alvor, gleder vi oss veldig til 3 uker med sol og ferie (og forhåpenligvis ingen orkaner)

Skrevet

Vi skal 10 dager til Italia/Roma neste sommer - giftet oss i mai i år. Ville spare oss litt penger sånn at vi kan unne oss en skikkelig tur når vi først skal dra.

Reisemålet er hovedsaklig mitt ønske - siden jeg drømmer om å komme til Roma. Det må være det mest spennende og interessante stedene jeg kan tenke meg - og jeg gleder meg!!! :-D

Skrevet

Vi har (foreløbig) lyst til å reise på rideferie til Canada. Der kan vi bo i flotte omgivelser og ri masse på hest, være med på det som skjer på ranchen og ellers reise rundt og se oss litt omkring. Men det frister litt med hvit sand og turkis sjø også, jeg tåler bare ikke varme særlig godt :icon_neutral: ..

Skrevet

Vi var 12 dager i Bangkok og på Ko Samui i Thailand. Dette var i 2002 - og vi reiste et par mnd etter bryllupet... En kjempeflott tur! :)

Skrevet

Vi reiser før bryllupet vi, til Kairo. Skal være der en god uke, og gifter oss der nede.

Skrevet

Vi reiste mandagen etter bryllupet (som var på en lørdag). Vi var på Maldivene (Veligandu) i ti dager.

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda (men har nesten to år på oss da), men foreløpig leker vi med tanken på et cruise, enten i karibien eller et middelhavscruise. Vi får se. Vi kommer ikke til å reise rett etter bryllupet, siden familiene våre bor langt unna vil vi gjerne ha dem her en stund og være sammen med dem, ikke bare forlate dem rett etter bryllupet. Dessuten skal vi gifte oss midt på sommeren, og da er det for varmt i de sydligere strøk, bedre å reise litt senere på høsten.

Skrevet

Bare et lite tips til alle som ikke reiser på bryllupsreise med en gang;

om dere har mulighet, ta noen dager fri etter bryllupet - selvom det bare er for å være hjemme. Ikke noe særlig å dra på jobb på mandagen.. Tar litt tid å "lande" etter et bryllup. Vi merka i alle fall at vi bare var superlykkelige og nyforelskede. Var veldig godt å få litt tid til å nyte hverandre.

Skrevet

Vi reiser til Thailand, 9 mnd etter bryllupet. Flere grunner til det. For det første er det billigere å reise dit i april, og for det andre ville vi vente til min mann er blitt bedre.. (etter bilulykke).

Jeg har vært der før, og valget var enkelt. Det er billig, varmt, og lite kriminalitet. Vennlige mennesker!

Eneste problemet er laaang flyreise. ;)

Skrevet

Vi gifter oss lørdag 10 september, og reiser søndag morgen tilbake til Rhodos der vi forlovet oss. Blir en uke:=)

Skrevet

Vi var på bryllupsreise i Hellas (kreta) og angrer ikke på det :hjerter: Dro ei uke etter bryllupet ;)

Skrevet
Vi var på bryllupsreise i Hellas (kreta) og angrer ikke på det  :hjerter: Dro ei uke etter bryllupet ;)

Ja Kreta er en fin plass

:-D

Gjest nevèsta
Skrevet

Vi drar nok til Irland, antakelig et par dager etter bryllupet.

(Første innlegg her, så får se om dette går bra, da...)

Skrevet

Vi drar til Mauritius noen dager etter bryllupet. Gleder meg!!!! (selv om det blir svindyrt, menmen - man drar på bryllupsreise en gang i livet...)

Skrevet

Vi drar til Svalbard mandag etter bryllupet. Gleder meg til en uke med polarnatt, scooterkjøring, frisk luft og mye kos...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...