Gjest Jaconandersen Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Av til må jeg begynne å lure på om jeg lever i antikken eller noe. Våre ledere kan styre været. De dreper og ofrer barn, abort. De undertrykker det frie ord med all deres makt. Lederne belønner deres allierte, grupper får privilegier og særfordeler. De livlegne får gleden av å betale skatt. Var det 2020 etter eller før kristus dett her?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Jaconandersen skrev (3 minutter siden): Våre ledere kan styre været ? Ikke at det andre du skrev ga mening heller, men forklar hvordan Erna styrer været er du grei. Anonymkode: 346b0...c3a 1
Gjest Jaconandersen Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ? Ikke at det andre du skrev ga mening heller, men forklar hvordan Erna styrer været er du grei. Anonymkode: 346b0...c3a De vil bruke tusenvis av milliarder på å styre været. Har ikke du hørt det?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Jaconandersen skrev (6 minutter siden): Av til må jeg begynne å lure på om jeg lever i antikken eller noe. Våre ledere kan styre været. De dreper og ofrer barn, abort. De undertrykker det frie ord med all deres makt. Lederne belønner deres allierte, grupper får privilegier og særfordeler. De livlegne får gleden av å betale skatt. Var det 2020 etter eller før kristus dett her? Eneste måten de kan styre været på er vel gjennom å godta klimaendringer.. Ellers burde du ta opp problemstillingen med legen din Anonymkode: 9f14c...8b3
Gjest Jaconandersen Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eneste måten de kan styre været på er vel gjennom å godta klimaendringer.. Ellers burde du ta opp problemstillingen med legen din Anonymkode: 9f14c...8b3 Tror du legen min kan overbevise politikerne og kanskje deg?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Kanskje dette kan hjelpe deg: https://www.helsenorge.no/psykisk-helse/psykolog/ Anonymkode: a002f...23e 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Synes de bruker for lite på å styre været. Kortsiktig profitt er langt viktigere for rikingene og og dermed politkerne enn dyreliv og natur. Ellers er jeg enig med deg. Anonymkode: 77d74...a02
Honey Dew Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 Åh hjelpes 🙄 Du får flytte til et annet land der styresmaktene har de samme holdningene som deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå