Cupcake Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 (endret) Kontantkort kundene til Telenor hadde problemer med telefonnettet i kveld. Siden jeg har ChessKontant (som bruker nettet til Telenor) gikk det også utover meg. Jeg mistet alle pengene jeg hadde på kortet. Noen flere som opplevde dette?? Har sendt mail til kundeservice nå, og håper de ordner opp så fort som mulig. Fylte det opp med 200 kr 10 aug. og hadde på langt nær brukt dem opp. Ringte til noen like før feilen oppstod, og da jeg ringte tilbake til samme person noen minutter senere fikk jeg beskjed om at det var 0,- igjen på kortet. Jeg ringte til en annen ChessKontant kunde, og pratet bare noen minutter, men i følge kontofonen kostet siste samtale 972 kr! Det er jo ikke mulig! Hadde jo under 200,- på kortet. Kikket på "Forbruk" på Min Side på http://www.chess.no, og der står det at jeg mellom 10. aug. og idag har brukt 66.98 kr, så det burde vel være en grei sak?? Endret 1. september 2005 av Cupcake
~sikka~ Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Ring kundeservice så fikser de det sikkert med en gang.
Cupcake Skrevet 1. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2005 Ja, men det rakk jeg ikke. Stengte kl. 21. Derfor sendte jeg en mail, og så ringer jeg dem i løpet av morgendagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå