Gå til innhold

Gutt med hull i øret.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette fortsett et problem i 2021? Jenter kan få innen de er 6 uten at så mange sier noe, men får en gutt det, da  er det visst et problem? Hvorfor det? Min sønn fikk for noen måneder siden, han er 10 og det er  mange som gir negative tilbakemeldninger.

Anonymkode: ced78...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel

Anonymkode: 74cf3...b04

AnonymBruker
Skrevet

hva slags tilbakemeldinger? tenker at det må få være problemfritt ja ... sett at det ikke er motstand mot hull i ørene til barn generelt da, det blir jo noe annet.

Anonymkode: f7a7d...82c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva slags tilbakemeldinger? tenker at det må få være problemfritt ja ... sett at det ikke er motstand mot hull i ørene til barn generelt da, det blir jo noe annet.

Anonymkode: f7a7d...82c

Har vært noen kommentarer fra klassen om at gutter ikke skal ha det, at det er for jenter og noen i familien har sagt lignende ting. Sønnen tar seg ikke nær av det, men skjønner ikke helt hvorfor folk bryr seg sånn bare fordi han er gutt. Datteren min fikk da hun var 5 og ingen sa noe bortsett fra noen i familien som sa hun var fin.

Anonymkode: ced78...67e

AnonymBruker
Skrevet

Min eldste sønn (12 år) har langt hår. Det er også er stort problem. 

Anonymkode: 59881...277

Skrevet

Jeg trodde faktisk verden var kommet hakket lengre enn at folk mente at ditt er for jenter og datt er for gutter. 

Det har jo vært en rivende utvikling her, så mulig det bare er jeg som innbiller meg at dagens unger og foreldre er utrolig progressive når det fremdeles er et stykke igjen.

Men for å gå dette stykket som er igjen så trenger man noen frontkjempere, som sønnen din :) 

Gi han kudos for å kjøre sin egen stil, og ikke høre på hva andre sier! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det det "riktige" øret, da?

Men "fortsatt problem"?  Det har vel aldri vært noe stort problem?
Jeg fikk hull i øret da jeg var rundt 8-10 år og jeg har aldri fått noe "pes" pga det. Men det kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor osv..

Det er fint at han ikke tar seg nær av det om det skulle komme noen kommentarer, da! :) Selv om de er helt unødvendige.
Det er bare å drite i hva de andre sier. Om de har problemer med at han har hull i øret, er det deres problem.
-Mann 40

Anonymkode: 4b7bf...072

AnonymBruker
Skrevet

Desverre så er det sånn. Har merket en utvikling der det er ok at jenter gjør hva de vil, men det gjelder ikke gutter. En jente kan klippe seg kort og bli sett på som kul.  En gutt med langt fint hår blir tatt for utstelt og ekkel. 

Jeg har en gutt som liker å pynte seg. Rosa pannebånd. Kan og gå i rosa skjorte for det passer til noe annet han har på. Alltid fått kommentarer på klesstil og utseende. Lærte han tidlig å ikke bry seg. 

Anonymkode: 03175...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...