Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om han jeg dater er ærlig eller ikke. Vi dater eller har en slags ff-ordning - litt usikker. Uansett treffes vi jevnlig og jeg bar selvfølgelig gått hen og fått følelser. Prøver å dytte dem vekk men så begynner jeg å tenke at han kanskje føler mer også. Eneste jeg stusser over er at han aldri har kysset meg ennå. Han sier han ikke er fan av kos, så bortsett fra i senga er vi ikke mye nær hverandre. Vim jo akseptere hans grenser og han som person... Men finnes det virkelig mennesker som har følelser for andre, uten å ville kysse og kose med dem? Det er jo fullt mulig at jeg er fullstendig på bærtur. Hva tror dere? Skal jeg tro ham på at det handler om å mislike nærhet generelt eller handler dette bare om at han ikke liker meg?

Jeg kunne datet andre nå. Har nok av tilbud. Men det er han jeg vil ha 😱

Anonymkode: 35a4c...393

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en teknikk fra hans side, for å få et ff-opplegg til å fungere, men jeg ville tatt ham på ordet. Og du vil ikke være sammen med en mann som ikke gir deg den typen fysisk bekreftelse, eller mangler behovet. Da skriver du snart en ny tråd her,  i fortvilelse.  

Slutt å anta at han har følelser for deg.  Mann. 

Anonymkode: 9093e...b54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan være en teknikk fra hans side, for å få et ff-opplegg til å fungere, men jeg ville tatt ham på ordet. Og du vil ikke være sammen med en mann som ikke gir deg den typen fysisk bekreftelse, eller mangler behovet. Da skriver du snart en ny tråd her,  i fortvilelse.  

Slutt å anta at han har følelser for deg.  Mann. 

Anonymkode: 9093e...b54

Vil ha han uansett jeg 😄 Er besatt. Vil bare vite om jeg kan stole på han eller ikke. Har enorm tillit til han egentlig men lurer enkelte ganger på om han bare lurer meg trill rundt😳 Kan overleve uten disse tingene, hadde jeg bare visst at det han sier stemmer. Vi er eksklusive selv om vi ikke har er typisk kjæresteforhold. Så "noe" er jo der. Takk for ærlig rett-frem-svar. 

Anonymkode: 35a4c...393

Skrevet

Svaret er vel uansett ikke det du vil ha? Enten liker han ikke kos, og kan dermed aldri dekke ditt behov for fysisk nærhet. Eller så er det fordi han ikke har følelser for deg. Det blir vel egentlig enten pest eller kolera...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok fullt mulig å ha varme, romantiske følelser for et annet menneske, og samtidig være unnvikende i forhold til intimitet. Det kan ha med personlighet og tilknytningsstil å gjøre. Har du selv stort behov for kos og nærhet bør du ansett ikke velge en slik person som partner.

Anonymkode: 2588e...ca4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? 😊

Anonymkode: 76777...941

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha et forhold og du vil.

Du ser vel hele greia at han ikke gir deg nærhet fordi han kun bruker deg for sex. 

Liker han ikke nærhet er det sånn han er eller så vil han bare ikke gi deg nærhet fordi du kun er røm og tøm.

Anonymkode: 312f2...35b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere sammen utenom det seksuelle?

Anonymkode: 11221...312

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fortalt han om følelsene, og spurt om det var gjensidig. Og spurt om han ikke driver med kos i kjæresteforhold heller.

Jeg hører at du vil ha han uansett. Det sier du nå. Men kjærtegn og nærhet i et forhold har faktisk en funksjon. De gir deg lykkehormoner. Disse vil du ikke få om dere bare er kjærester og har sex (og ikke med andre) og går på dater og er glad i hverandre og kanskje bor i samme hjem.

Anonymkode: 4ac80...f38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...