Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har blitt gravide til tross for p-pillebruk, trodde kjæresten på dere? Eller ble dere mistenkeliggjort? Er det i det hele tatt noe som skjer ofte?

Anonymkode: 80502...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hintet og mast om barn i forkant skal typen være passe dum hvis han trur på noe sånt.

Anonymkode: 91e1e...71c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har hintet og mast om barn i forkant skal typen være passe dum hvis han trur på noe sånt.

Anonymkode: 91e1e...71c

Uhell kan jo skje uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette skjer stadig vekk! Det holder at du har litt diaré eller kaster opp en dag, og så virker den ikke. Dette står i pakningsvedlegget, vis det til kjæresten din🙂Lykke til! Det passer aldri å få barn, men jammen gir de livet retning og mening likevel😊

Anonymkode: 5a1d0...5e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som har blitt gravide til tross for p-pillebruk, trodde kjæresten på dere? Eller ble dere mistenkeliggjort? Er det i det hele tatt noe som skjer ofte?

Ofte blir man mistenkeliggjort med slurv eller at man har kastet opp. Veldig lett å si at man har tatt pilla, å tror i de fleste tilfeller er det slurv. Snakker på vegne av ei venninne som ble gravid med p-piller. Ja,han ble sur. 

Anonymkode: 6308f...915

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ofte blir man mistenkeliggjort med slurv eller at man har kastet opp. Veldig lett å si at man har tatt pilla, å tror i de fleste tilfeller er det slurv. Snakker på vegne av ei venninne som ble gravid med p-piller. Ja,han ble sur. 

Så slemt å bli sur for noe sånt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om han blir sur får sånt, burde han selv bruke prevensjon!

Sex skal de ha, kondom vil de ikke bruke, og så blir de sure om prevensjon en sviktet...

Anonymkode: ae340...c79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid på p-piller med nr 3. Mannen ble ikke sur, men han tror fremdeles jeg gjorde det med vilje selv. Han sier riktignok at han er glad for at det skjedde da ;) Han valgte å sterilisere seg da babyen var født for å være sikker på at det ikke skjedde igjen. Helt greit for meg så slipper jeg å være redd for å bli gravid en gang til på p-piller og bli mistenkliggjort, og ikke minst slippe det hersens hormondrittet :) Prøvde og å forklare ham at p-piller er kun 98-99% sikre ved perfekt bruk, og når man tar i betraktning at både min mor, tante (mors søster) og min søster har blitt gravide på p-piller så er det kanskje ikke så rart at jeg også ble det ;) 

Anonymkode: e9a1d...560

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at det er en viss Tessa 31 år ute og går her igjen. Mulig du får han til å tro på det om du slutter lage tråder her om ejakulering og angrepille

Anonymkode: f0e86...def

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Mistenker at det er en viss Tessa 31 år ute og går her igjen. Mulig du får han til å tro på det om du slutter lage tråder her om ejakulering og angrepille

Anonymkode: f0e86...def

Eh, nei, jeg er ikke tessa 31. Ejakulering og angrepille? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...