AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Er det slik at den «virker»? At de ikke får oppmerksomhet fra menn, for det er vel hensikten? I tillegg til at kvinner skal bli mer respektert generelt ved bruk av hijab? Anonymkode: 62e63...0e0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Nei, de får mer. En venninne har begynt med hijab, og herregud, det er jo ikke mulig å få gå i fred noe sted. Delvis pga oppsjekking og interesse fra menn (laaaaangt mer enn før), delvis pga negativ oppmerksomhet fra menn og delvis pga trakassering fra begge kjønn. Anonymkode: 20c5f...bda 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Det kommer jo an på hvor i verden man tar på seg denne hijaben. Anonymkode: c738c...582
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, de får mer. En venninne har begynt med hijab, og herregud, det er jo ikke mulig å få gå i fred noe sted. Delvis pga oppsjekking og interesse fra menn (laaaaangt mer enn før), delvis pga negativ oppmerksomhet fra menn og delvis pga trakassering fra begge kjønn. Anonymkode: 20c5f...bda Trist det med trakassering 🙁 Jeg trodde faktisk de fikk mindre oppmerksomhet. Anonymkode: 62e63...0e0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Har en utenlandsk venninne som bruker hijab, hun får også masse oppmerksomhet, både oppsjekking(ikke spesielt hyggelig oppsjekking) men også trakassering, både fra etnisk norske, utlendinger, kvinner, menn, eldre, unge osv., både sextrakassering, og "vanlig" trakassering fordi hun bruker hijab. Hun hevder selv det er hakket bedre når hun er med meg eller andre "typisk norske" kvinner. Husker jeg gikk sammen med henne og hadde glemt lue og så blåste det og var kaldt, så jeg surret tubeskjerfet rundt hodet. Det gjør jeg aldri mer! Anonymkode: 521aa...153 2
Kågebruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 (endret) Kan ikke si at damer med Hijab vekker den helt store interessen hos meg. Tenker noen ganger på hvor fine de hadde vært uten. Endret 30. april 2021 av Kågebruker 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Jeg kikker som for å se på et freakshow og lurer på hvor gal denne kvinnen er eller hvor undertrykket hun er, bevisst eller ubevisst. Generelt vil jeg si at jeg ikke ser på damer med hijab fordi de er lekre. Personlig synes jeg det ser ut til at de oftere enn ikke er utrente, dvaske kvinner uten særlig imponerende fysikk og former. Kroppen deres er altså sjelden noe særlig, og det plagget ser ut som forhuden på en penis. Det er ikke lekkert. Men det virker jo etter sin hensikt. Jeg sjekker dem jo ikke opp akkurat. Anonymkode: f6f48...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Må man gå med hijab om man er skallet? Anonymkode: 378be...22f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Tenker bare stakkars undertrykte kvinne, som underkuer seg menns rare bestemmelser. Ikke mye å vie opp oppmerksomhet til, jeg ønsker ikke en kvinne som ikke tør stå i mot meg. Eller som tror så fundamentalt på en religion. Vitner også om manglende evne til kritisk tenkning. Anonymkode: 99f7d...643 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Jenter med hijab får både mindre oppmerksomhet og mindre respekt Anonymkode: 47179...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå