AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Jeg er i dag ca 7 uker på vei og har i grunn ikke hatt noen spesielle symptomer foruten trøtthet, hyppig vannlating (spesielt på natten) og ømme pupper. Nå merker jeg plutselig at puppene har blitt mye mindre ømme, og jeg blir så klart bekymret for MA. Har bestilt TUL neste uke, men det føles ut som en evighet til. Noen som har opplevd avtakende symptomer tidlig der hvor det faktisk har gått bra? Uansett hva jeg googler så kommer skrekkhistoriene om MA opp og stresser meg mer enn strengt nødvendig. Anonymkode: 00c73...405
jaromei Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Det er ikke sikkert dette er noen stor trøst, men jeg hadde også mye usikkerheter i starten av mine svangerskap. Noen dager følte jeg meg "kjempegravid" og andre dager var det som om jeg ikke kjente noen ting. Jeg følte ikke ting ble ekte før jeg følte bevegelse og spark i rundt uke 18. Der er nok alle kvinner forskjellige. Noen får ekstreme symptomer, mens noen ikke vet at de er gravide før de har født i en do eller noe😂 Men jeg tenker det er lurt av deg å ha bestilt en tidlig ultralyd uansett, for det er ikke noe godt å gå rundt og være usikker og engstelig for hvordan det står til inni magen. Men jeg ville også vært litt forsiktig med å google, for det kan gi mer engstelse enn ro i sjela. Det er hvertfall min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå